Kaiunpoisto Matlab-koodi

L

laiza

Guest
hello there ... Olen todella epätoivoinen, turhautunut ja täysin sekaisin minun projekti ... Miten minä aio yhdistää toiminnot annetaan Matlabissa kuten NLMS epälineaarinen prosessori, adaptiivinen suodatin kieroilu ilmaisin yhdeksi Matlab-koodi ja kyettävä keksimään minun ainoa tavoite eli CANCELL ECHO.Please auttaa minua ja jaa loistavia ideoita ... Tiedän, että olet mennyt parasta mahdollista opetusta.

Dear Sir / Madam Tarkista kiinnitys löytää Matlab koodin yksinkertainen Echo Canceller. tässä projektissa (ECHO.M) käytämme puhtaan signaalin {sin (2kHz)} alkuperäisenä puhesignaalin ja kaiun signaalin tuottamat tällä alkuperäinen signaali lisäämisen jälkeen viivästynyt version ja lisäksi olemme lisänneet satunnaista kohinaa kaikui signaali. sitten käyttämällä LMS algoritmilla olemme puhdistaneet echofrom alkuperäinen signaali. voit käyttää sitä ja nähdä oppimiskäyrä on adaprive suodatin ja ....., kanssa terveisiä Ramin

Salam Agha Ramin Voisitteko selittää, miten voin luoda taulukosta Excelin toimivan sama kuin liitetiedoston? Kiitos

Hyvää huomenta herra Ramin. Minulla on vaikeuksia yrittää suodattaa sini-signaalin kanssa lisätty kohina käyttäen LMS algoritmilla. Olisitteko niin ystävällinen auttaa minua lähettämällä Matlab-koodin kanssa jotain vastaavaa? Sähköpostiosoitteeni on: enanni@herrera.unt.edu.ar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back