kaiuttimen magneetti laturi

Y

yugal

Guest
Voiko joku auttaa minua suunnittelemaan magneetti laturi 10 "ja 18" kaiutin kautta verkkojännite. Tarvitsen sitä hyvin paljon. kiittää kaikkia. yugal

Hei tpetar, kiitos nopean reply.I löytänyt piiri pieni magneetti laturi. yugal [COLOR = "Silver"] --- Päivitetty --- [/COLOR] [COLOR = "Silver"] --- Päivitetty --- [/COLOR]

Ei, ongelma ei ratkaise minun tarvitse isompi laturi 0,400-600V dc ja 800-1000 amp periä suurempia magneetteja. yugal

Tein sähkömagneettia toivoo voisin uudelleen elävöittää magneetti D'Arsonval mittarin liikettä (se oli useita prosentteja matala). I kääritty pitkä pituus magneetti lanka ympärille tangon. Hain 12V akkua. Se veti useita ampeeria. Se oli vahva, mutta ei yhtä vahva kuin sen piti olla. Jos kytkettynä pidempään kuin muutaman sekunnin, se alkoi lämpenee. Sinun ei tarvitse 800 ampeeria. Ja luultavasti ei tarvitse verkkovirtaa. Vaikka käyttäisit verkkovirtaliitäntöihin, sinun täytyy ajaa se läpi diodin mitoitettu summa menee viiran läpi. Harkitse yrittää tätä kokeilua, koska viestisi tarkoittaa olet päässyt kaiuttimen magneetti. (Jos sinulla ei ole pääsyä sinun täytyy leikata reikä keskellä kupolin. Myöhemmin will liimaa paperilla korkki.) Kiinnitä vahva magneetti nykyistä heikkoa magneetti. Kuten neodyymi tyyppiä. Sen pitäisi olla vain pieni mahtuakseen alle ääni kartio. Per kaavio:
81_1342723607.gif
NS navat on lisäaine. On hankala liikkumavaraa uusiin magneetin oikea napaisuus ja oikeassa asennossa. Sinun täytyy olla varovainen, jotta magneetti hyppäämällä ulos sormin. Jos se vaikuttaa metallia se voisi särkyä. Et halua hiukkasia joutumasta tilaa noin puhekelaa.

hi Anteeksi myöhäinen vastaus. Tarvitsen tällaisia ​​laitteita yugal

Mitä te pyydätte ole kovin yleisiä, itse en ole koskaan kuullut sitä ennen. Se ei ole helppoa saada ratkaisu tähän.

Kaikki tekniset Kestomagneetit on "ladattu" (magnetisoitu) samalla tavalla. Toisin kuin jotkut enemmän spekulatiivisia maksuja tämän säikeen, suunnittelu magnetizing yksikkö alkaisi tarkka laskelma magneettipiirin, tarvitaan kentänvoimakkuus ja pulssi virtalähde.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back