kaksinkertainen tasapainoinen mikserivahvistimen suunnittelu (ongelma inut vastaavat työt)

X

xiaosongshu

Guest
Hei, kaikille.
Olen suunnitellut mikserivahvistimen perustuu Gilbert solun, ja aikovat toteuttaa tämän mikseri ja testata tätä mikserivahvistimen yksin.Olen kuitenkin hämmentyneitä panos vastaa työn mikserin nyt.
RF-signaali on kytketty portti on MOSFET joiden panos impedanssi on ääretön, niin uskon, että voin rinnalla yksi 50Ω vastus jotta panos haku on OK.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että tämä tekee työtä muuntotoimenpiteissä saada testissä, mutta kun se tulee melulle luku testiä, joka näyttää perustuvan sähkön laskeminen (?), Formentioned täsmäytysmenettelyä ei olisi tehokas enää.
Onko ehdotuksia?
Kiitos ~

Olet oikeassa, 50 Ohm annetun panos on MOS laite lisää vähintään 3dB, että melu kuva.Simple LC ottelu verkko ei tehdä paljon parempi, koska todellinen osa, MOS panos impedanssi on liian pieni, jotta voidaan tehokkaasti vastaa 50 Ohm ilman Pilaat melun määrään.Induktiiviset degeneraatio voi auttaa kasvattamaan todellinen osa, jotta voit käyttää L vastaavat verkkoon.Pakattuna sirut näiden joukkovelkakirjojen lanka induktorit sarjaan lähde ja portti tulee ilmaiseksi, ja se on yleisesti käytetty ratkaista tätä ongelmaa.Voit myös lisätä pienen ulkoisen induktorit jos lanka induktiokeloja ovat liian pieniä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back