Kaksisuuntainen MOS-kytkin - 3A

G

gorkin

Guest
Hi veljet! Tarvitsen yksi laite viittaus, kaksisuuntainen MOS-kytkin ohjaus laturi GR64 moduuli (SonyEricsson GSM / GPRS-moduuli). Tämä moduuli on yksi teho input / output (BATT pin) virransyöttöön (sama tappi on virrankulutus ja lähde) Tarvitsen poistaa sitä sammuttaa moduulin (joissain tapauksissa on tarpeen katkaista tehonsyöttö-moduuli). Jokainen tietää yksi laite tämän sovelluksen? Kiitos paljon, Gorkin

Oletan, voit käyttää täydentäviä transistorit sarjaan kytketyn diodeilla kytketty rinnan. Jokainen heistä hoitaa yhteen suuntaan nykyisestä. Haittapuolena on korkea Jännitehäviö = Vdrop_ON + Vdrop_Diode. Tai transistori kytketty tuotosta diodisilta tasasuuntaajan Vdrop = Vdrop_ON + 2 * Vdrop_Diode. Tai voi olla löydät Puolijohderele kanssa tarvittavat ominaisuudet tai toinen esimerkki: http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/1096

Hei, olen tarve BIDIRECTIONAL MOS-kytkin ... Muutaman sanan: Minun applcation yksi GSM Module Management akun, akku on kytketty yhdellä tietyllä pin GSM-moduulin, kun vastaava, virtaa yhteen suuntaan, kun niiden suorittamiseen, virtaa on vastoin suuntaan .. . Kuittaus, minä tarvitsen irrota tappi ... mutta en voi löytää ratkaisun MOS perinteisen swicth. En voi käyttää ratkaisun mainitsema Artem veli koska jännite DOP on diodi aiheuttaa virhe akkumoduuli hallinta ... Kiitos, Gorkin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back