kaksivaiheinen OPAMP suunnittelu tarvitsevat apua, pls

L

lhlbluesky

Guest
Haluan suunnitella kaksivaiheinen FPC kanssa cascode korvauksia, kuten kuvassa näkyy.Käytän capcitor CC korvauksen välinen solmu ja C, kysymykseni on, kuinka valita arvon CC?

ja ex:
päätöslauselma: 10bit Kello: 50M Swing: 2V Vdd: 3,3 HH: 70dB PM> 60DEG CL = 1PF

sitten miten suunnitella tämän FPC, mikä on arvo CC?

Jos PM> 60, sitten p2> 2GBW, mutta mikä on osoitus GBW ja p2?

Käytän GBW = GM2 / CC, p2 = gm13 / CL, mutta se ei noudata simulointitulokset, miksi?

on kolme pylväät, \ B \ C, joka on ensimmäinen napa, joka on toinen ja kolmas napa, miksi?miten anylysis yksityiskohtaisesti?

kuka tahansa voi kertoa minulle, miten saada ilmaista P2 ja GBW tarkalleen?

Sitä paitsi, jos käytän toista Cc (CC2) välillä solmun D ja C, niin mikä on osoitus GBW ja p2?ja mikä on ero näiden kahden asian (yksi SERT ja kaksi Cc), ja joka on parempi stablity?

pls auttaa minua, neuvoja tai apua tai paperit on arvostettu, kiitos kaikille.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

lhlbluesky kirjoitti:

Haluan suunnitella kaksivaiheinen FPC kanssa cascode korvauksia, kuten kuvassa näkyy.
Käytän capcitor CC korvauksen välinen solmu ja C, kysymykseni on, kuinka valita arvon CC?Voit lukea Page305 "mallilla analogisten CMOS Integrated Circuits" kirjoittanut Razavi.
Tämä on tehokkaampi korvaus tekniikka verrattuna korkki välillä B ja C.ja ex:

päätöslauselma: 10bit Kello: 50M Swing: 2V Vdd: 3,3 HH: 70dB PM> 60DEG CL = 1PFsitten miten suunnitella tämän FPC, mikä on arvo CC?
Jos PM> 60, sitten p2> 2GBW, mutta mikä on osoitus GBW ja p2?Tässä tulokset perustuvat oletukseen, että nolla on 10 kertaa suurempi kuin GMW.it voi olla pielessä.Käytän GBW = GM2 / CC, p2 = gm13 / CL, mutta se ei noudata simulointitulokset, miksi?on kolme pylväät, \ B \ C, joka on ensimmäinen napa, joka on toinen ja kolmas napa, miksi?
miten anylysis yksityiskohtaisesti?tietenkin on ensimmäinen pole.it 's samalla expresstion kanssa Miller korvauksia.kuka tahansa voi kertoa minulle, miten saada ilmaista P2 ja GBW tarkalleen?Sitä paitsi, jos käytän toista Cc (CC2) välillä solmun D ja C, niin mikä on osoitus GBW ja p2?
ja mikä on ero näiden kahden asian (yksi SERT ja kaksi Cc), ja joka on parempi stablity?pls auttaa minua, neuvoja tai apua tai paperit on arvostettu, kiitos kaikille.

Olen woulded tehdä kahdessa vaiheessa, koska korvauksia ja valtaa.Haluaisin mennä Singel vaiheessa taitettu cascode, sinun pitäisi saada vauhtiin 2V, tarvittaessa saada lisäämiseksi takaisin voittaa, jos menetät paljon kulmissa.Lisätään 1 minuuttia:En tarkoita sitä ei ole pahoillani

Tiedän, että voitto-boost voi tarjota riittävän suuri voitto, mutta se ei pääse rautatie-ja-rautatie, joten kaksivaiheinen tarvitaan, on kaksivaiheinen, cascode korvaus voidaan saavuttaa enemmän kaistanleveyttä ja ei tarvitse korvauksen resisistor.Siksi haluan suunnitella kaksivaiheista OPAMP kanssa cascode korvauksia, nad on edellä esitettyihin kysymyksiin.pls auttaa we.

viittaa kuva ei ole 4-10 alkaen lomakkeessa on mcp604 (rautatie rautatie-op-vahvistimen).Lisätään 2 minuuttia:Hope u pitäisi saada jonkinlainen käsitys siitä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back