Kanavan kapasiteetti simulointi

A

aliazmat

Guest
Hei kaikki, olen Matlab simulointi Rayleigh häipyminen kanssa BPSK ja on laskettu sen ergodinen kapasiteetti kaavalla: C = mean (log2 (1 + h ^ 2 * SNR)), mutta haluan laskea todellinen korko, joka olen saavuttaa ilman käyttäen edellä olevaa kaavaa, tarkoitan haluan laskea kapasiteettia saman kanavan todennäköisyys virhe, bittien määrä lähettää, tai mitään asia muuten, mutta dont halua käyttää kaavaa. Haluan nähdä simuloitu kapasiteettia, ei käytä tiettyä kaavaa .. Plz auttaa minua jos voit ....... : Cry:

Käytä MATLAB toteuttaa. Sinun discritize se esim.. 0-30 dB SNR ja kuin löytää kapasiteettia. Oikeastaan ei ole muuta tapa löytää kapasiteettia ilman kaavoja. Kaavat puhuitte on kyky kaavoja Shannon sen aivan oikeassa

Tarvitset siirtymisen todennäköisyyksiä löytää kapasiteettia. Liitetiedosto noin siirtyminen todennäköisyyksistä häipyminen kanavia voivat olla hyödyllisiä. Lisäksi kiinnitin kirjan luvussa "Elements of Information Theory" noin kanavan kapasiteetti.

Mielestäni vastaus pomo vaatisi sinua tietää, miten laskea keskinäistä tiedottamista, ja jos dekoodaus on iteratiivinen dekooderi, olen mieluummin sanoa sinulle tontin EXIT-toiminnolla jos voit (voi antaa vinkkejä täällä jos haluat), ja sitten xmission korko olisi yksinkertaisesti * R * log (2) M missä on alue alla your exit toiminto R on sinun xmission korko ja M kuuta mukauttamisen esim. QPSK = 4, BPSK = 2.

AOA, haluan MATLAB simulointi koodi kanavan kapasiteetti Lauseen . Ystävällisesti auttaa minua. Odotan teidän hyvästä vastauksesta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back