kasettisoitin moottori

J

Jack / / ani

Guest
Hi all,

Kukaan tietää, mikä eräänlainen moottori on käytetty audio kasettisoitin?Se sa tilaan moottori joidenkin elektronisiin sen sisällä.Mitä on tehtävä tämän piiri?

Kiitos

Se on todennäköisesti Harjaton DC-moottori.Toiminnon, että piiri on siirtää jännite on moottorin kierrosten riippuen kanta, armature.Tavanomaisten harjalla DC-moottorit, tämä kytkentä toiminto suoritetaan automaattisesti harjat, kuten armature pyörii.Vuonna Harjaton DC-moottori tarvitset asentoantureita (yleensä Hall-anturit) ja pieniä magneetteja on armature, joka "kertoo" elektroniikka kun vaihtaa jännite jonka mutkainen.

Moottorit käytetään Kasettisoittimet ovat tavanomaisen harjattu DC-moottorit, joilla on sisäänrakennettu elektronisen piirin sääntelyn nopeus
vs. muuttuja kuormia.
Jotkut niistä ovat 2 johdot, mutta 3 tai 4 johdot ovat myös nähneet.
2-wire-malleja olet vcc, GND.
3 lanka malleja olet vcc, GND, Nopea (nopeasti eteenpäin ja taaksepäin toiminta)
4 lanka malleja olet vcc, GND, 2 muut johdot tuodaan tärkeimmät aluksella pelaaja ja yleensä ne ovat ja joka on liitetty potentiometri mukautusmenettelystä nopeudella.

Jos olet lukenut osanumero IC käytetään moottorin, voit helposti löytää sen tekninen ja myös joitakin tyypillisiä hakemuksen piirejä lisätietoja.

VVV kirjoitti:

Se on todennäköisesti Harjaton DC-moottori.

Hei
Se on täydellinen numero on AN6605 alkaen Panasonic (Matsushita).
Muistan, että olen ladannut sen web noin 6 vuotta sitten.
Jos sinulla ei ole voinut löytää sen, kerro minulle etsiä minun vanhoja tiedostoja ja lähettää sen jos se on käytettävissä.

Cant löytää tekninen missä tahansa!Minä arvostan jos voit ladata sen täältä.

Kiitos

Hei
Löysin 3 lomakkeissa liittyvät Matsushita moottorin nopeutta valvoja Ics, mutta ei AN6605.
Nämä ovat: AN6650, AN6651, AN6652
AN6650 on 8 pin IC ja on jossain määrin samanlainen kuin AN6605, ja uskon,
että sitä voidaan käyttää toiminnalliset näkökohdat.
Kaksi muuta Ics ovat 4 pin Ics joka nähdään joissakin Kasettisoittimet.

Jos löydän AN6605 tekninen,
haluan kertoa teille.

Terveisin
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back