Katsokaa tämä piiri

R

rishi_azzuris

Guest
Moi, voi joku kertoa minulle, mitä tämä port1, port2, port3, port4. Olen sekoittaa mikä portti on virtalähde, on se portti 1 tai portti 2 .. tai molemmat ovat virransyöttö porttia. oli lause tässä asiakirjassa todetaan "vahvistin on näppäilty soveltamalla 28 V R1, tämä syttyy transistori. kerääjä voi jäädä 28 V myös aikana saa." En ymmärrä tämän lauseen edellä. Voiko joku selittää minulle. Olen myös tiedettävä mikä on rfin ja rfout satamissa. pls valtion minulle mitä portteja on se, on se portti 3 tai 4. Olen koonnut piiri alla portit kaavion itse. Olen varma, että kaverit siellä voi auttaa minua löytämään ports.pls apua

Hän käyttää jännitehäviö yli diodi bias transistori Via rikastin. Hän käyttää 28V syöttö keräilijä ja avain vaihtaa 28V tarjontaa kääntää transistorin päälle ja pois. Aikana saada ei tule RF-asema, 28V bias sammuu. Leaving 28V on keräilijä tekee mitään eroa kuin transistori on pois päältä ja ei ole RF-asemaan. Bias diodi on yleensä läheisessä lämpökosketus transistori jotta bias kompensoida (pienempi bias jännite), kun laite lämpenee. RF-tulo on C1, RF ulos C5 ja 28V tarjontaa DR3

Olen suorittanut piirin, nyt olen testaamalla sitä. Voinko mitata lähtöteho jos en anna rfin signaali. Jos kyllä, miten teen sen?

Artikkelin mukaan tarvitaan 1-10W RF signaali tähän amp. Sinun täytyy löytää yksi. Ehkä joku tietää on VHF kinkkua TX.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back