kaukosäätimen avulla puhelinlinja

S

summersnow

Guest
Oma hanke toimii näin.

Kun piiri havaitsee soittoäänen, se pois koukku jälkeen 3 soittoääniä (ohjataan mikro). Kun puhelin on pois päältä koukku, puhuja soittaa viestin merkitään puhe IC.

Ongelma i kohtaavat tässä on jälleen i liittää koko piirin virtapiiriin kallistuksen pois hook.I yrittänyt muuttaa vastus ja yhteys ja se on edelleen kallistus toimii.

Ihmettelen, onko ongelma johtuu, että vastus on muuntajan niin olen yrittänyt muuttaa arvo on resistor.This on seurausta siitä, että saan kun i tee muutokset.

1.Kun molemmat muuntajan liittyy R1 = 10kohm ja R2 = 330ohm, virtapiiri pois koukku suoraan kerran soittoäänen havaitaan
2.Kun molemmat muuntajan liittyy R1 = 10kohm ja R2 = 10kohm, virtapiiri kallistuksen pois koukku kun microcontrolller lähettää logiikka korkea sijaintipaikkakunnasta että transistori.
3.Kun osaa, TR1 ja op-amp ei ole kytketty virtapiiriin, jossa R1 = 10kohm ja R2 = 10kohm, virtapiiri kallistuksen pois koukku kun microcontrolller lähettää logiikka korkea sijaintipaikkakunnasta että transistori.
4.Kun osaa, TR1 ja op-amp ei ole kytketty virtapiiriin, jossa R1 = 10kohm ja R2 = 330, piiri on voitava pois koukku kun microcontrolller lähettää logiikka korkea sijaintipaikkakunnasta että transistori.

Tuloksena 4 teoksia, mutta mitä tarvitsen on i tarvitsevat opamp piiri täydentää viestin kirjausajankohtana puheenvuoroani IC .. Kysymykseni on, kuinka Voinko yhdistää koko piiri on se pois koukussa?

Ole hyvä ja auta minua tässä .. Kiitos etukäteen
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Looking at your kaavamaisen,
en näe valta yhteyden alkuun, että rele.Pin 1 rele pitäisi muodostaa myönteinen virtalähteeseen.Tarvittava jännite riippuu käämeihin jännite teidän rele.Jos käytät 10K vastukset ja sitten oikosulun alkaen keräilijän on päästötason T1 ei puhelin linja mennä off-koukussa?Jos näin ei ole, niin jotain on vialla rele tai sen virtalähteestä.

itse en liittää virtalähteestä rele .. ja se toimii sakko juuri se, mitä olen mainita aikaisemman .. lisäksi vallan lähde rele, do u mitään käsitystä siitä, miksi virtapiiriin kallistus toimii? pohjimmiltaan että Tr2 on kytketty tietokoneeseen DTMF dekooderi ...

Ok, olen hieman hämmentynyt.Mitä erä # 1 tarkoittaa?Oletko sanomalla, että puhelin on otettu heti ensimmäisen rengas ilman rele on jännitteellisinä?Jos näin on, olen sitä mieltä, sinun on joko vähentää arvo sarjassa kondensaattori on rengas havaitseminen osuudella tai lisätä vastustusta ainoastaan siihen osaan, joka piiri.
Off-koukku toteamismenetelmiä puhelimen yritys hoitaa anturoivassa pisara DC jännite koko puhelinlinjaan.Tämä DC jännitepudotuksen tapahtuu siten, että vähän vastarintaa R2.Kun lisäät R2 ja 10K ei ole riittävästi kuorman koko puhelin ja DC jännite ei putoa tarpeeksi alhainen, ja puhelin yhtiö koskaan tunnustaa, että sinulla meni off-koukku.
Kokeile seuraavia:
A: Poista sarja kondensaattori että rengas havaitseminen opto-eristin kiertoon.
B: Käytä 330 <R2 <10K ja liittäkää sekä muuntajien ja op-amp.
C: Ring puhelimen ja sitten on mikro päälle rele.
Jos piiri toimii ja op-amp voi olla puheen takaisin puhelimen linjoilla, niin ongelma on eristetty, että opto eristämättömän rengas ilmaisimeen.

Uudelleen, jos olen ymmärrystä tiliotteessasi # 1 oikein, näyttäisi siltä, että ei ole tarpeeksi vastustus on opto silmukka ja sitten latauksen voimakkuutta sarjassa kondensaattori on liian suuri.Tämä suuri lataus virta on fooling puhelimen yhtiön off-koukku havaitseminen ja ne poistaa soittoäänen, koska he uskoivat, voit noutaa puhelimeen.

Hi Banjo,

Ya .. Sinun ymmärtämistä ensimmäinen ilmoitus on oikea.Haluaisin tietää, mikä kondensaattori sinä tarkoitat, että minun tarvitsee poistaa? Ensimmäinen, joka on kytketty tietokoneeseen RING tai yksi tuotos on optoisolator?

Kun muutetaan piiri, sain selville, että piiri toimii, kun i kytkeä molemmat muuntajat ja op-amp yhdellä vastus 1kohm mutta RING joka kytketty rele jättää vailla sijasta sen yhdistämisestä GND.Is se mahdollista, että jätän se ole niin? Yritin kysyä ympäri ja siellä on muutamia ystäviä, jotka muistuttavat, että RING shoudn't oltava muodostettuna, jotta GND.Mutta ihmettelen, jos ei sen yhdistämisestä GND jos minun pitäisi kytkeä .. Voisitteko auttaa minua tässä?

Tämä kondensaattori olin viittaavat on C5.Perustuen Kaavio, että muut ovat lähetetty muihin kyselyn, tämä arvo on liian suuri.Voit joko pienennätkö C5 tai lisätä arvo R2.
Olen sitä mieltä, että NC, tai normaalisti suljettu pin, että rele ei saa muodostaa mitään.Sen pitäisi olla avoin.Vaikka tämä voi vaikuttaa olet virtapiirin net, joka ei, jos itse koukku tapauksessa tämä ei ole totta.Sinun kaavamaisen ei näytä puhelin-liitin.Itse koukku tapauksessa virtapiiri kytketty puhelimeen linja tulisi olla vasta opto piirin kanssa C5 annetun RING puolella ja R2 annetun VIHJE puolella.Kaikki muu on irrotettu kautta rele.
Vetää vähän ac_generator symboli välillä RING ja VIHJE verkkojen symboloivan puhelin yhtiö ja näet miksi NC nastainen että rele olisi auki.

Muista myös, että kaavamaisen on yksinkertaistamista, todellinen virtapiiri.Todellinen piiri olet testaus on useita yhteyksiä ei esitetään kaavamainen.Varmista, että rakennus on hyvä ja että olet noudattanut kaavamainen.Transformers wired sarjaan eikä rinnakkaisia tai vaihdetaan ensisijainen ja toissijainen käämien jonkin muuntajat aiheuttaa paljon outoja ongelmia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back