Kaupalliset kysymys ASIC

L

luben111

Guest
Hei, olen etsivät joku jolla on kokemusta kanssa ASIC suunnittelun ja voi tarjota minulle tuotanto pelimerkkejä (tai kytkeä minulle joku, joka voi tuottaa niitä). Se on kysymys todella huikeita määriä. Postittaa minulle yksityisviesti jos haluat keskustella yksityiskohdista. Kiitos

Millainen ASIC? Analogiset ja digitaaliset sekasignaalioskilloskoopit? Etsit suunnitteluosaaminen, tai tuotanto / testi palvelut? Voimme kaikki PM saat selville, mutta se olis hyvä olla vähän enemmän tietoa ennen kuin annan sinun tavata ihania tyttöjä myynnin ...

Mitä tarkoitat auttaa sinua tuotantoon??? Haluatko auttaa suunnittelussa tai valmistuksen?

Mitä tarvitsen on mikrokontrolleri samanlainen Atmega88 Plus on 2 analogista vaihtaa nextdoor nastat. Analogiset kytkimet ei tarvitse olla täydellinen - epälineaarisuus ei ongelma, vastus ~ 100 Om on hyväksyttävää. Analogiset kytkimet tulee valvoa rinnakkain päässä erityiseen rekisteriin. Joten - microcontroler + analoginen syttyy noin nastat. Minun täytyy löytää yritys suunnitella siru ja sitten löytää joku tuottaa sitä todella suuria määriä. Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back