Kello puskuri

Kello puskuri on sama nousu ja lasku times.ie input siirtymistä = optput siirtymistä.
se on ja on edellytys kellon puskuriin, mutta normaali puskurin saa.

thanku

sizzler

Kello puskurien kipeästi tarvitaan prosessori, koska kellon leviää koko prosessori siru, ja se mahdollistaa kaikkien osa chip.So puskurointi ei ole tarpeen lisätä jopa signaalin ja tehdä se toimittaa kellosignaalin joka osaa ..

Signaalin puskureita harvoin käytetään lisäämiseksi asti, koska ne kulkevat floppeja, jos he saavat uudistettiin.niitä käytetään käyttöönoton viivästyminen ja hankkia tuotantopanokset pheripherals ..

Mutta voi u kertoa minulle, miksi kellon puskurin pitäisi olla sama nousu ja lasku aika, miten se vaikuttaa ajoitus?

Tietyt digitaaliset piirit käyttävät kellon sekä myönteisiä että kielteisiä reunat ..

Meillä on kaksi erilaista kellon puskureita usein kirjastoissa.

Yksi on vain säännöllisesti puskureita, jotka ovat sellaisia optimoitu paremmin merkki / tila suhde ja pienempi vaihtelu PVT.

Toinen on itse nuken eräänlainen kellon puskuri löytyy joissakin kirjastoissa.Tämä ei ole todellinen puskuria, mutta puskuri, joka laajenee koko kellon-viestit aikana PNR

Yleisesti on erillinen yksikkö kirjastossa on olemassa, kuten CLKBUF ja CLKINV
mutta
Vuonna 65nm liberary ei ole tahoa, kuten CLKBUF tai CLKINV niin voisi joku kertoa minulle, missä levyinen invertteri pitäisi käyttää kellon puu

Hardik

Oletko PNR tai Synthesis vaiheessa?

Olen nähnyt joitakin valmistajat käyttävät aivan normaalia puskureita jopa kellon puita.

Miksi kellon puskurin pitäisi olla sama nousu ja lasku aika, miten se vaikuttaa ajoitus?

Mukaan ymmärtääkseni sama nousu ja lasku aika auttaa pitämään kellon sekä symmetrinen ominaisuuksia.Kuten tiedämme Kello on suurin tuoda osa ja emme pidä muuttaa ominaisuuksia.(nousee ja laskee apajille hinnat.)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back