kerääntyvät satamien HFSS?

K

krparris

Guest
Olen rakentamassa bondwire vuonna HFSS ja yrittävät mallin ongelma on tietty taajuus.Minulla on bondwire, maan tasossa ja "kuolla" kone, ja kaksi kerääntyvät portit molemmissa päissä on bondwire.Yksi satamissa näyttää toimivan ok - kun i tehdä "tontin alalla" animaatio on selvästi jotain on meneillään.Kuitenkin muiden satamassa ei mitään - ei ole alan toimintaa, että lopussa, bondwire ja S-parametrit ovat täysin väärässä.Miten saan tämän toisen kerääntyvät satamaan käyttäytyä oikein, mitään ehdotuksia?Kiitos.

Tarkista mallia huolellisesti ja varmista, että sinulla on asioita, jotka liittyvät mihin tarkoitettu.(eikä liittää hyvin) Really zoom ja tutkii mallia.

Saatat myös haluta tarkastella myös HFSS / raja-näyttö (ratkaisija view), onko malli rajat ja materiaalit ovat oikeat.

Toinen ajatus on rakentaa hyvin yksinkertainen malli ja vähitellen lisätä yksityiskohtaisemmin kuin yksinkertainen malli (t) "työn".Rakenna yksinkertaisista monimutkaisiin.

Jos todella turhautunut soittaa jonkin Ansoft hakemus insinöörejä.Ne ovat erittäin hyödyllisiä ja ne eivät yleensä nauraa, jossa voi kuulla niitä.

krparris wrote:

Olen rakentamassa bondwire vuonna HFSS ja yrittävät mallin ongelma on tietty taajuus.
Minulla on bondwire, maan tasossa ja "kuolla" kone, ja kaksi kerääntyvät portit molemmissa päissä on bondwire.
Yksi satamissa näyttää toimivan ok - kun i tehdä "tontin alalla" animaatio on selvästi jotain on meneillään.
Kuitenkin muiden satamassa ei mitään - ei ole alan toimintaa, että lopussa, bondwire ja S-parametrit ovat täysin väärässä.
Miten saan tämän toisen kerääntyvät satamaan käyttäytyä oikein, mitään ehdotuksia?
Kiitos.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back