keskinäisen induktanssi välillä 2 INDUCTOR

M

me_forouzan

Guest
Hei haluaisin tietää kun 2 induktanssi on keskinäisen induktanssi kanssa yhdessä, miten paljon ylimääräistä alueella ovat käytössä (ja niitä verrataan yhteen kelan) terveisiä.

Do u tarkoita kuinka paljon alueella tarvitaan väliin, jotta voidaan vähentää keskinäistä induktanssi välillä 2 induktorit ja hyväksyttävän alhaiselle tasolle? Mielestäni vastaus riippuu tyypistä induktorit, kuten kela-käämitys tai on-chip ...

Olen työskennellyt LNA design. Minun design jos voin pari 2 induktorit yhdessä, NF vähenee tehokkaasti, mutta en tiedä miten tämä keskinäisen induktanssi on toteutettu siru (Haluan olla korkea kytkentäkerroin välillä tämän kahden illä). Olen 2 Induktori arvo 2 NH. Haluan tietää, kun nämä kelat on kytkin yhdessä, kuinka paljon alueella tarvitsemme niitä verrataan yhteen Induktori arvo 2nH. voin sanoa nämä 2 yhdistettynä kelan ovat lähellä yhtä illä?

Olen edessään samanlainen ongelma kuin sinulla. Mutta haluan lisätä keskinäistä induktanssi piirilevylle piirejä. Mielestäni keskinäisen induktanssi sekä keskinäisen kapasitanssi, voitaisiin parantaa vähentämällä etäisyys kahden induktorit ......

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back