Kideoskillaattori kysymyksiin palautteen ja toimintapiste

N

newbie_1

Guest
Hei, olen newbie, kuin Kideoskillaattorin, käytän invertteri vastussytytystulppa palautteena asettaa toimintapiste saada 90 vaihesiirto, ja parellel kristalli, ja 2 lastaus kondensaattoreita. Minulla on 2 kysymystä, 1. miksi Palaute vastus voi asettaa toiminnan kannalta invertterin? 2. Miten voin tietää toimintapiste on korkein voitto pisteen invertteri? kiitos newbie

Vastukset tekevät tulo yhtä suuri lähtöjännite. Tämä tapahtuu noin puoli syöttöjännitteelle CMOS invertterit. Tarvitset vain riittävän silmukan vahvistuksen saada piiri värähtelevän. Amplitudi kasvaa joka rajoittaa signaalin taso leikkaamalla.

Hei newbie_1, sinun tulee käyttää puskuroimaton CMOS invertteri, ei puskuroitu yksi. Esimerkiksi 74HCUxx sarjan sijasta 74HCxx sarjassa. Syynä on, että puskuroitu voisi epäonnistua käynnistys. (Kun sanoit 90 ° sinun tarkoitus sanoa 180 °, ok?) Terveisin Z

Hi flatulent ja Zorro, kiitos vastauksesta, kyllä, vaihesiirto invertteri on 180, ja olen kokoinen invertteri ja AC saada noin puoli VDD on noin 10 ja kun en ohimenevä analyysi, panos ja tuotos Crystal pysyy puoli VDD, joka on vain pisteen suurin voitto invertterin. niin miksi kristalli vieläkään pysty värähtelevät? kiitos newbie

voisitteko lähettää kaavamaisen? sillä tavalla, ehkä se helpottaa muiden ihmisten pitää katsoa

miksi kristalli vieläkään voi värähdellä?
Ensimmäisenä malli qrystal resonaattori on väärä. Toiseksi, sinun tulisi asettaa simalation vaihtoehto tarkin asetus (tai konservatiivinen varten haamu). Kolmanneksi teidän simulointi on hyvin lyhyt verrattuna oskillaattori käynnistysaika. Käynnistysaika on arvioitu yleensä kuin Q * T, missä Q - on laadun tekijä resonaattori ja T - värähtelytaajuuden.

Mikä tekijä määrittää vastuksen arvon Palaute vastus?

ehkä lyhyt nykyinen pulssi osaksi XI käynnistääksesi sen. Ja sitten odottamaan pitkään, onko amplitudi vähitellen kasvaa. Todellisessa maailmassa, melu alkaa oskillaattorit. Vuonna ohimenevä simulointi, ne Melu ei ole olemassa. Lyhyen nykyinen pulssi saattaa pystyä emuloimaan melua. Onnea,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back