kierre antenni syötteen microstripline: Kiireelliset

K

kaandee

Guest
Hi friends Olen uusi CST MWS. Olen suunnitellut yksihaarainen kierre antenni ja rehun microstrip linja kuten alla. Sain taajuus VS S parametri kuvaajaa ei ole ehjään. En tiedä miksi se on. Haluan saada taajuus VS säteilyn kuvaajan ja taajuus VS returnloss kuvaaja. Miten saan ne käyttäen CST. plz voi joku auttaa minua ?.... Joku ehdottaa minua ... miten voi käyttää microstripline ruokinta kierre antenni. Onko se oikea jota olen käyttänyt alla. Olen käyttänyt voimajohdon laskin löytää parametrit alustan ja microstrip linja

Hei Olen liittänyt minun täällä mallin ..... olen käyttäen CST MWS 2008. Haluan saada säteilyä kuvioita ... En tiedä miten se tehdään ... plz auttaa minua .... olen ongelma microstrip linja ruokinta .... bcoz taajuus VS S parametri kuvaajaa ei ole ehjään ... plz auttaa minua ... Miten saan ehjään .... Kiitos

Hello kaandee, mistä S11 voimme nähdä, että antennia ei säteilee. Normaali tapa ruokkia kierre antenni on keskusta-syötteen koaksiaalinen anturin pohjasta. Miten olet ruokinta on epätavallista kierre antenneja. Oletko simuloitu paperin tai tätä olet tehnyt itse? yritä pohja syöte keskustassa ja sitten vertailla tuloksia. Myös lähettää paperi jolla olet vertaamalla tuloksia. Onnea Praful

Hei kaikki kehon mitään papereita ja design malli patch / kierre antenni syöttää microstrip linja. Jos olet Voitteko lähettää sen minun mail: kallyany@gmail.com Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back