Kierteiset antenni kanssa hfss

P

ping-pong

Guest
HI [align = perustella: bc8cce13fa] Voiko joku kertoa minulle Onko kierteiset antenni sopii suunnitella klo taajuusalueella 8-9 GHz. Käytän 4nec2 suunnittelusta antennit Mutta miten voin suunnitella kierteiset antenni Tämän ohjelmiston, ei ole käsikirjat tai tutorials liittyvät tämän ohjelmiston. Kanisteri u myös kertoa minulle linkin mistä saan tämän opetusohjelman tai manuaalinen. [/ Align: bc8cce13fa]

Yritä käyttää mitä tahansa muualle oppaat ja oppia 4nec2 esimerkkejä. Kierrejouset rakenne voi rakensi manuaalinen, y, mutta se on erittäin vaikea. Paras tapa on käyttää monimutkaisen rakenteen bulider (hän on 4nec2/exe kansioon ja nimetään build.exe). Patch, Plane, Box, Sylinteri ja Paraabeli voidaan mallintaa ohjelman. 8.-9Ghz kierteiset antenni on hyvin pieni ja hyvin vaikea tarkka toteutus. Älä unohda impedanssi muuntaja voidaan mukauttaa 50 ohmia.

Kehotan teitä yrittää ratkaista sitä CST, HFSS, FDTD!

Hi ping-pong, olen asia, että tee problem.I liitetty tiedosto joka on helppo laskea lieriö antennas.If sinulla tapana tarkempi laskelma sinun on käytettävä HFSS ja CST jne.

Hei, en usko että kierteiset antenni on hyvä valinta 9 keikalle. Se riippuu sovelluksesta, mutta voisit katsoa .... esimerkiksi "Kahvi voi" antenni joka on myös helppo rakentaa. Voit simuloida sitä 4NEC2. TAI, voisit miettiä Horn. Se on sinun. Terveisin

Näin artikkelin mikroaaltouuni lehdessä. He lieriö Antenna käyttämällä LTCC 900 ja 1800 MHz. En tiedä, että samaa tekniikkaa käyttäen, se voidaan tehdä 8 GHz tai ei

Heliksiantennit ovat hyvin laaja bändi. Ainoa ongelma on, että niiden valokeilaa vaihtelee ajan taajuusalueella ja voi jakaa suuria lohkoa ja jopa mennä kohtisuoraan Helix akselin joitakin taajuuksia.

Jos haluat suunnitella lieriö antenni voi avustaa Matlab 7, myös pidän Calc että oli avuksi minulle mutta parhaat tulokset tarvitset Matlab! David

Hei kaverit, kukaan voi lähettää minulle tietoa lieriö Array suunnittelu? Kiitos

kukaan auttaa 433MHz kierteiset antenni? Kiitos paljon!

[Quote = difilter] mitä diffrenice välillä antennilla ja helix antenni? [/Quote] geometriat ovat erilaisia. Helix antenni on laajakaistainen ominaisuuksia, muuten antennilla hasn't. Terveisin,

kukaan auttaa 433MHz kierteiset antenni (NMHA) suunnittelu? Kiitos paljon!

[Quote = clioo] joku auttaa 433MHz kierteiset antenni (NMHA) suunnittelu? Kiitos paljon! [/Quote] Pls viittaavat antenni oppikirja, kuten Krauss tai Balanis. Heliksiantennit suunnittelu on kuvattu siellä .... :)

[Quote = man_arief] [quote = clioo] joku auttaa 433MHz kierteiset antenni (NMHA) suunnittelu? Kiitos paljon! [/Quote] Pls viittaavat antenni oppikirja, kuten Krauss tai Balanis. Heliksiantennit suunnittelu on kuvattu siellä .... :) [/Quote] Kraus tai CST!

Voit valmistaa helicies jotka toimivat osaksi KU kaistalle suhteellisen helposti. 9 GHz ei tuottane ongelmia, mutta jos et ole työskennellyt siellä ennen hakemaan apua liitin ja voimajohdon valintoja. Antennit, Johm Kraus on laaja osio tämän tyyppiseen af antenni (ja monet muut samoin). Tapasin hänet edellä suositeltu.

Käytä Kraus kirja, ja CST Microwave Studio. Tietämättä mitään helicals, minulla oli yksi suunniteltu, rakennettu CST, ja simuloitu yhden päivän. CST on hämmästyttävän helppo käyttää. Ive yritti WIPL-D, HFSS, ja COMSOL. CST FTW. Myös väli heijastin levy ja alusta ensimmäisen vaihteessa Helix on (0,12 * aallonpituus). Tämä kaava vei minut taas löytää, ja sain parhaat tulokset.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back