Kiihtyvyys valvonta Askeltimet

R

Raghu

Guest
Olen käyttäen 2.75Nm luokkaan (Vedä vääntömomentti) bipolar Stepper moottori.Tällä on käämitys vastustus 2,3 ohmia
/ vaihe; Nimellisnopeus nykyinen 2 Amps / vaihe.ja Induktanssi on 14mH/Phase.

Olen käyttäen L 297 L298 yhdistelmän kuljettaja kuin bipolar chopper ajo moottori kokonaan askel tilassa.Tarjonta on 12V / 10 A-luokitus.

En pysty saavuttamaan noteerataan vääntömomentti jos voin korottaa kellon taajuus yli 500 Hz ja moottorin vain pysähtyy.(Moottoriin käyttöturvallisuustiedote osoittaa vääntömomentin drooping vasta sen jälkeen, kun 1000 Vaiheet / s).Kuorma on vain frictional eikä inertiaan.

Olen tällä hetkellä käyttää kellon lähde, jota voidaan vaihteli 100 ja 1500 Hz, mutta ei pasiteettia sitä.Minulle on kerrottu, että jos minulla soveltaa kello asematasotarkastuksen 0 Hz-1000 Hz on aika sanoa 0,5 sekuntia, sitten Stepper tuetaan 2,75 Nm 1000 Hz.

Kinldy neuvoa jos tiedot pasiteettia taajuus on oikea.

(Jos niin voin sitten käyttää 555 kello lähde kuin VCO ja asematasotarkastuksia taajuus)

Kiitos.

Raghunathan

Mielestäni olet pasiteettia liian nopeasti, mutta se riippuu lähinnä massa liikkua!
Saat parhaan suorituskyvyn käyttää koko askel tai parempi, microstep ajo-tilassa.
Tarvitset lisää jännitettä tukea korkea askel kurssi (I ajaa minun moottorit 24 V tai enemmän) saavuttamiseksi tarvitaan nykyistä.

Hyvä tarkastella
Lollo

te powersupply olisi 40V lisää torq nopeuksien tehokkuutta ... Jännite erittäin tärkeää ... Nykyinen on erittäin korkea alhaisella nopeudella (ylitä l298 max nykyinen), joten pitäisi käyttää nykyistä rajoittamalla ominaisuus (l298-297)

Mutta nykyinen on alhainen (noin 0,5-1 A) Nopeiden .....
Syöttöjännite erittäin tärkeä asematasotarkastuksia SOVELTAMINEN !!!!!!!!!!

Myös Puoliaikatulos nopeus toimintaa entistä vakaampi kuin täydellinen vaihe.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back