KIIREELLINEN!! Calibre louhinta virhe

T

truebs

Guest
Hi frieds ... Tämä on kiireellinen ... ota joku U johdata minua ... jos u tietää, mitä voi olla ongelma ... Saan seuraavan viestin juostessa extrc3 RESISTANCE TALTEENOTTO solu: ICV_1 BEGIN KESTÄVYYS TALTEENOTTO solu: ICV_2 COMPLETE: CPU-aika = 1 REAL TIME = 1 LVHEAP = 38/40/40 malloc = 29/29/29 RESISTANCE TALTEENOTTO solu: ICV_1 COMPLETE: CPU-aika = 1 REAL TIME = 1 LVHEAP = 37/40/40 malloc = 29/29/29 RESISTANCE TALTEENOTTO solu: DCORNER BEGIN 4352ERROR: res_number = 3937 liikevaihto määrä = 0 node1 = 1098908564 count = 12370 [size = 6 ] [/size]

se voisi olla sääntö kannella ongelma koskaan kokenut tämän ongelman itse, vaikka

Ei kansi on hieno .. sen työskentely hyvää muille cellls ... Myös yksi huomionarvoinen seikka tässä on, että edellä virhe ei ole tulossa, jos käytän Hierarical GDS, litteissä GDS Olen kohdata tämän ongelman. Kiitos anyways. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 8 minuuttia: [/color] [/size] Voiko joku auttaa minua ymmärtämään rakenteen tämän viestin. Siis mitä kaikkia niitä numero tarkoittaa? tahansa doc tai viittaus olisi myös hyödyllistä. kiitos

joudut nurkkaan solujen kytkennät ei saada solmu kytketty VDD ... se on tulossa solmu kytketty maahan .... ongelma on nurkassa solujen Voitteko tarkistaa ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back