kiireellisiä

A

advy

Guest
Haluan yhdistää matkaviestinnän joka mikro käyttäen fbus meidän projekti ... sen baudinopeus vaatimus on 115200bps .... se on tarpeen käyttää PIC-mikro-ohjain tai voin tehdä edellä käyttäen joitakin muita mikro perustuu 8051. .. lisäksi, mikä on selvä etu käyttää PIC muihin mikro-ohjaimet, jotka sarjapääte datasiirtoa ..kiitos ..

, you can run FBUS on 9600 bps!

115200 bps on enintään baudrate varten FBUS, se ei tarkoita sen baudinopeus vaatimus on 115200bps,

voit suorittaa FBUS on 9600 bps!

Voit käyttää mitä tahansa UC joka on UART valvoa matkapuhelin

advy postia minulle:
Quote:

kiitos vastauksesta ... myös minulla on selvää, että onko mikro saavat lähettää viestin mobiili sen nastat suoraan, kun liität tai meidän on pyydettävä 3310 lähettää viestin ...

hei
tässä näyte ui toivoa se voi auttaa u ratkaista ur problam
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=767028 # 767028

kiittää
buntheun
[/ url]

http://www.embedtronics.com/nokia/fbus.html # part1 tämä on Web-sivusto oli viittaavat aiemmin /

Oletteko tarkoita?
Quote:

Seuraava vaihe on synkronoivat UART vuonna puhelinta tietokoneen tai mikro.
Tämä tapahtuu lähettämällä merkkijono 0x55 tai "U" 128 kertaa.
Yksinkertainen!
Linja-auto on nyt valmis käytettäväksi lähettää kehyksiä.

Hei kiitos i yritän, että ... Halusin tietää, että Voinko käyttää jännite

jakaja piiri vähentää mikro jännite ulostulo 5

3,3 V: n jännitettä jakaja piiri? Tai se on tarpeen käyttää

Fbus .. myös AT komennot tukevat kaikki Nokian puhelimet mukaan lukien

3310 sillä tavalla ymmärrän sen korkea Mallit Nokia ..

Minulla on joitakin ongelmia, ympyrästä IR-siirto-ja

reception.I on suunnitellut 555 ajastin 38KHz mutta o / p doesnot

Siirry 0V, kun tavoitteena on havaita, pikemminkin jännitepudotuksen vain

noin 3.8V ... en voi löytää, mikä ongelma on ... Olen käyttäen 5

V sääntelijä myös ...

Voiko u myös kertoa minulle, miten voin ladata kamaa i tarvitsevat i ei ole pistettä

Kiitos jälleen

Quote:

Halusin tietää, että Voinko käyttää jännitteen jakaja piiri vähentää mikro jännite tuotos 5-3,3 V jännitettä jakaja piiri?

Tämä on piiri, jonka olen tuottaneella 38Khz taajuus ir päästötason ... mutta en tiedä, missä olen vialla ... detektoriin tunnistaa jännitepudotuksen vaan ainoastaan 3.8V ... sen tuotanto ei ole koskaan 0 vaikka päästölähde on yhdenmukaistettu vastaanotin ... i am using 7805 jännite sääntelijä sekä päästötason ja detektorin eri virtalähde ... minun pitäisi antaa ajastin tuotannostaan vastaanotin myös?
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Olen liittänyt fbus kaikille tietokoneeseen käyttäen sarjaporttiin ja toinen pää on Nokia 3310 .. i yritti yhdistää kautta Windowsin Hyper Terminal ... Mutta mobile ei vastaa, kun annan "AT" päätyössä window.i yrittänyt joitakin muita komentoja samoin, mutta en saa mitään tuotos ... i tarkistettava portmon ohjelmisto (narkomaani) se antaa kirjallisesti onnistunut mutta käsittely epäonnistui ... Mitä minun pitäisi tehdä ... jota muut ohjelmistot voivat käyttää vuorovaikutukseen ja mistä voin get it ..

Quote:

Olen liittänyt fbus kaikille tietokoneeseen käyttäen sarjaporttiin ja toinen pää on Nokia 3310 .. i yritti yhdistää kautta Windowsin Hyper Terminal.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back