Kiireellistä apua FOR Tarkennetun Suunnittelu Simulator (ADS) liikkuvassa WiMAX (802.16e)

E

emyboard

Guest
Hello jäsenet, käytän Agilent ADS-ohjelmisto suorittaa suorituskykyä tutkimuksia Mobile WiMAX (802.16e). Omat tutkimukset perustuvat keskitetysti kun suorituskykyä Mobile WiMAX ja sen käytössä on useita Antenna Adaptive Systems [MIMO (multiple-input-Multiple-Output)] kanavia parantaa verkon peittoa, lisätä läpäisyä ja vähentää bittinen tai paketti virheitä. Olen suorittaa suorituskykyä simulaatioita tätä, tarkkailu hiipumassa tasoilla, herkkyys, Constellation pistettä jne. Olen alkanut simuloimalla on malleja "mobile_wimax_mimo_Rx_prj". Olen tehnyt joitakin muutoksia, kuten "antenni korrelaatio tyyppi", "Rate ID", "Decoder tyyppi" jne. ... , Mutta sen jälkeen simulaatio oli valmis, se näkyy jälki ja juoni vaihtoehdoista vain. I näppäilty-in tarvittavat arvot ja yksityiskohtia, mutta lopussa se kaikki, se ei näy mitään graafisia tuloksia, vaan näytetään vain tyhjän kaavion x-akselille ja y-akselilla. Kuka tahansa hajuakaan tästä pitäisi haluta auttaa minua, koska minulla ei ole paljon aikaa enää. Kiitos, Emyboard.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back