Kipeästi apua tämän yksinkertaisen metronomi.

H

herbrollins

Guest
Ensinnäkin, olen uusi tällä foorumilla ja ei ole aavistustakaan siitä, elektroniikkaa, mitä niin ever.I voi tunnistaa valokytkin, pistorasian ja ehkä resistor.I olen täysin ulos kentän this.I haluaisi rakentaa metronomi, ja ovat tehneet melko vähän hakuja netin schematic.It vaikuttaa olemassa melko harvat siellä, mutta kaikki ovat monimutkaisempia toiminnaltaan kuin en want.I ei tarvitse kaikkia hienoja juttuja ne boastin "ja en voi muuttaa piirejä, jotka olen löytänyt, mutta ehkä avulla ammattilaiset tällä sivustolla, voisin rakentaa tämän thing.If saan myönteisen vastauksen, laitan mitä haluan rakentaa . Jos te voi auttaa alle nubie se olisi mahtavaa! Kiitos.

rakas, lähetä se ja löydät jokainen tarjoaa hänen paras onnea ja Remeber hyvin yksi oli begineer kerran shafee

sinun täytyy paljastaa tarpeitasi ja sitten lupaamme teemme parhaamme auttaaksemme sinua

Kiitos muchly varten vastauksista, täällä goes.The kaavamaisen löysin mielestäni on aika lähellä sitä, mitä haluan, mutta haluaisin poistaa näytön ja Mölymaakari osa sitä, jättäen vain light.I haluavat koko juttu määräysvallassa "napauttamalla" ja osa piirin tekee sen, mutta miten voin eristää vain sitä osaa. Ehkä kuvailla exactaly mitä Etsin fist.A metronomi, kun hyväksi, lukee etäisyys hanojen ja vilkkuu valo joka interval.I halua tätä asiaa mahdollisimman pieni ja akku powered.This piiri tekee sen ja enemmän, en vain tarvitse enemmän. Toinen ongelma! Kuinka pääsen kaavamaisen tietokoneeseen ja päälle post.I tiedän missä se on verkossa though.It 's www.sover.net/ ~ snowleop / bändi / pitchmet.pdf. Jälleen kerran kiitos etukäteen mitään apua this.Herb.

Odottaa minua kuin tämä asia on niin kuin mitään voisin voisin tehdä, koska vaikka voisin vain leikata "johdot" menossa kamaa en tarvitse, olisin vielä ohjelmoida controller.I vain don ' t on aika oppia, miten tehdä tämä oppimiskäyrä on aivan liian big.Is Onko elin siellä, jotka olisivat kiinnostuneita tekemään tämän asia me.I 'm ole etsimässä myydä tai mitään sellaista, se, s vain minun synkkää needs.I, ve tarkastetaan puhelinluettelon minun alueella ja teki muutamia puheluita, mutta ei löytänyt ketään, joka tekee tätä kamaa, allthough tiedän heidän exsist., jos olen loukannut jotakuta tai pyydän laiton kyseenalaistaa täällä, sorry.Herb

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back