Kirjoita PIC rekisteröityä Visual Basic

S

seetoh

Guest
Hei! Olen suunnittelemalla moottori ohjain käyttää PIC16F876.Would haluaisin kirjoittaa rekisteriä, joka tallentaa asetusarvo visuaalisen basic.is se mahdollista tehdä niin?

Hai, varmasti voimme asettaa asetusarvon VB perustuu että PIC toimii. Meillä on valmistunut lämpötilan asetusarvo varten 89C52 kautta VB. Onnentoivotukset

Hei! Kiitos info! ^ ^! Olen oikeastaan ​​työllistää PID hallita minun moottori. Rinnalla asetusarvon, minäkin haluan Aseta PID voitot Visual Basic sitten edellisen voitot tallennettu PIC EEPROM voidaan päivittää. Onko mitään keinoa tehdä näin? Olen törmännyt RS232 dynaaminen linkkikirjasto mutta en ymmärrä miten se toimii .. Auttakaa! Kiitos!

HI, varmasti voimme tehdä tämän. Mielestäni olet menossa päivittää uusi arvo edelliseen. kyllä ​​.... Tästä voit kirjoittaa uuden arvon tekstikenttään ikkunan jo luotu käyttämällä VB. Klikkaa OK-painiketta niin se tulee sarjaporttiin. Sitten säädin lue tämä arvo ja tallenna se rekistereihin. Sillä, että sinun täytyy asettaa ohjaimen katsomaan sarjaporttiin jokainen sekunnin tai kahden sekunnin kerran. (Tämä voidaan tehdä ohjelma PIC). Sarjaviesteille mitään Standard Book yo voidaan viitata. helposti voit ymmärtää. Ensin teet pienen kokeilu tietojen lukeminen sarjaporttiin. Sitten concentate työsi ... Best Wishes Sudan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back