kirjoittaminen USB ärsyke

A

Ansunamu

Guest
Voisiko joku recomment minulle, kuinka kirjoittaa USB ärsyke minun laitteen ydin?Se ei ole helppo kirjoittaa joustava ärsyke koodi USB.Joku kertoi minulle, Vera on hyvä vaihtoehto, mutta en ole koskaan käyttänyt sitä.Entä Vera?

Kirjoitan USB20 toiminto.voisitteko ottaa käyttöön projektiasi?Ansunamu wrote:

Voisiko joku recomment minulle, kuinka kirjoittaa USB ärsyke minun laitteen ydin?
Se ei ole helppo kirjoittaa joustava ärsyke koodi USB.
Joku kertoi minulle, Vera on hyvä vaihtoehto, mutta en ole koskaan käyttänyt sitä.
Entä Vera?

jos "ärsyke" sinä tarkoitat haluat luoda testi vektorit on Excercise laitteen ydin, sitten voi olla sinun pitäisi tutkia verisity eVEC työkalu.On hienoa luoda satunnaisia ja valvottu testi ärsyke.jos yhden Toisaalta haluat kehittää koodi kuten laiteohjain, sitten tutkimaan NuMega kuljettaja studiossa.Tämä työkalu kirjoittaa laitteen usb-ajuri teitä.sinun on kirjoitettava on muutama kysymys sinulle päätepisteitä ominaisuudet yhdessä joidenkin muiden myyjän tiedot.jos haluat kirjoittaa kuljettajan tai testi vektorin itse, sitten Etsi Webistä "linux usb kuljettajan kehittämistä" on paljon hyviä primer ja koodi templates siellä hakemaan sinut viittasi oikeaan suuntaan.

Sinun tulisi käyttää Verilog tehtävä luoda jonkinlaista tehtävää:

1) signaaleja
2) bittiä
3) aloilla
4) packets
5) liiketoimien
6) siirrot
7) chapter9
...

voit saada apua "Linux USB-ohjaimen" kirjoittaa vankkaa TESTAUS ympäristöä!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back