koaksiaalinen ja microstrip siirtyminen

J

Jim cage

Guest
Hei, minä tarvitsen tietoa yhteys koaksiaalikaapeli (SMA reuna mount) on microstrip linja PCB. Näin, että siellä on kapeneva tekniikka ylläpitää jatkuvaa impedanssi päässä SMA liitin microstrip mutta en nähnyt kirjallisuutta siitä. Voisitteko auttaa minua? Terveisin,

Perusajatuksena on tuoda 50 Ohm ms linja coax ja juottaa yhteen. Paholainen on yksityiskohdissa. Täytyy kiinnittää huomiota mitat sekä PCB ja erityisesti liitin pelata. Alle 2 GHz voi tuskin mennä pieleen, mutta korkeampi taajuus sitä saa olla hauska. En ole varma, että tekninen kirjallisuus on paikka etsiä erityisiä ohjeita. Kokeile valmistaja valitsemasi liittimen. Tämän pitäisi olla hauskaa, koska ne usein iloisesti takaa niiden juttuja käyttöliittymä ja sitten kieltää tietävänsä mitään tietoa mitä tehdä seuraavaksi. Tavanomainen linja on "On aivan liian monia mahdollisuuksia tehdä suositus". Malli sinun risteystä ja onko simulaattori osoittaa, että sinulla on ongelma. Haluan myös harkita mekaaninen vahvuus kokoonpano nähdä, jos yhteys on riittävän vahva hakemuksesi.

Voit hoitaa reuna asentaa SMA kuten muutkin siirtyminen, johon liittyy muutos kapellimestari leveys, esim. välillä koaksiaaliliitinsarja ja kaapeli. Siirtämällä asema leveys vaihe voi melkein nolla epäjatkuvuutta. Vaikutus voidaan visualisoida parhaiten TDR mittaus. Mutta muutaman GHz, siirtyminen ei ole niin kriittinen, kuten jo mainittu Azulykit. Yhden askeleen välillä SMA keskustan kapellimestari ja microstrip pitäisi riittää. Jos kohdistamista korkea GHz, sinun kannattaa harkita, että microstrip on avoin voimajohdon, joka tuottaa noin hajonta (muodossa säteilyn tappiot) anyway.

Olen yrittää rakentaa tämän siirtymävaiheen liian ja minulla on paljon artikkeleita tästä aiheesta. Jos haluat voin lähettää joitakin niistä.

Useimmat niistä aion ladata myöhemmin. Luetko Venäjän lang?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back