koetinkivi

A

adnansiddiqui

Guest
mikä on koetinkivi? Onko agilents ohjelmiston? mihin tarkoitukseen?

tämä on yksi millaisia tietoja muoto S-parametrin tiedot
ja se on suosituin yksi

Touchstone on tiedot muodossa verkkoon, y voi määrittää impedanssi tai muut parametrit ovat verkon sitten y voi käyttää ADS tekemään simulointi

Löydät alkuperän termi koetinkivi tässä:

h ** p: / / www.microwaves101.com/encyclopedia/historyCAD.cfm # koetinkivi

Vaikuttaa siltä, että koetinkivi oli itse ohjelmistojen luomia EEsof.Termi koetinkivi kehittynyt sieltä tullut erityinen muoto s-parametri tiedostoja laajennus. S1p, s2p, s3p jne.

Hei

Koetinkivi on ikivanha mikroaaltouuni / RF analyysi ohjelman kehittänyt EEsoft yritys myöhään 80-t.Yhtiö osti HP (nyt Agilent).Ne perustettiin monia asioita, jotka ovat inhereted jonka mikroaaltouuni comunity,
joista toinen on tiedostomuoto S-parametrit.

flyhigh

Koetinkivi!Man, mitä paradigman muutokseen siten, että oli.Täydellinen simulointi ja optimointi ohjelma henkilökohtaisen tietokoneen (ja uskokaa minua, henkilökohtaiset tietokoneet olivat melko perus takaisin sitten!).Kunnes koetinkivi tuli noin, sinun tarvitsi IBM mainframe jonnekin tekemään arvioonne!Mielestäni minulla on edelleen sellainen versio se cranking noin yhden minun vanhat tietokoneet.Suuri kunnianosoitus on maksettu!

Valitettavaa, että he saivat gobbled ylös!Mieti, mitä hienoa ja edullisia ohjelmistoja me olisimme nyt, jos niitä ei ole ostanut, jonka suuri pojat!

Puhuminen, joiden olemassa mitään hyvää todella edullisesti (<$ 1000) lineaaristen ja ei-lineaaristen analyysi ohjelmia siellä?Jotkut nippu keksinnöllisen knurds on voitava lyödä Agilent jne. lumbering behemouths!Vuonna mielestänne täysi versio koetinkivi (anteeksi, Genesys) ajaa 20.000dollari nyt!Uskon, että vuosittain huoltomaksut nyt noin mitä olen maksanut minun (vanha) kopio!

Hi BIF,En yritä vaan sitä mieltä, että WIPL mikroaaltouuni alkaen Artech House voisi olla pala ohjelmisto etsit.Tämä on copyied Webistä sivuston hinta on 239Ł:Tarjoaa suorituskykyä ja aikaa säästäviä ominaisuuksia ohjelmiston maksaa monta kertaa enemmän, tämä uusi ohjelmisto toimii nopea ja tarkka suunnittelu
ja simulointi väline teidän hankkeiden mikroaaltouuni piirien, komponenttien ja antenneja.Se sisältää helppokäyttöisen piiri ratkaisija ja kaavamaisen talteenotto-, komponentti-kirjasto, ja optimizer joka automatisoi suunnittelun mikroaaltojärjestelmien laitteet ja antennit.Tämän tuotteen hyvin tietää WIPL-D perhe, se perii täysi-aalto 3D EM (sähkömagneettiset) ratkaisija.

WIPL-D Mikroaaltouunit voit tarkasti de-upottaa piirin parametrit 3D EM analysed rakenteita.Voit käyttää of-the-shelf ennalta kirjaston komponentteja, tai voit vuorovaikutteisesti rakentaa oman komposiitti metalli-ja dielektristä rakenteita.Aina kun teet piirin tasolla simulaatiot, virtapiiri parametrit sisältyvät 3D EM osat lasketaan on-the-fly.

Tämä huippuluokan ohjelmisto auttaa sinua kehittämään tällaisia monimutkaisia rakenteita RF and microwave suodattimet, vastaavia rakenteita, resonaattorit, suuntausominaisuuksiin kytkimet, teho välilehtiä ja liittimet.Tuotteen voit valita mielivaltaisen täytäntöönpanon teknologia, kuten microstrip, coplanar, waveguide, ja koaksiaali.Lisäksi voit simuloida ja optimoida eri antennit, kuten microstrip antennit upotettu rajallinen lossy dielektristä / magneettisia materiaaleja, sarvi-tyyppi-syötteitä varten heijastin antennit, vaiheistettuja matriisia sekä niiden vastaavilla piiri, ja luurin antenni sen läheisyydessä ihmisen pään.

WIPL-D mikroaaltouuni tarjoaa intuitiivisen visualisoinnin piirien, 3D-komponenttien ja simuloinnin tulokset perustuvat OpenGL-grafiikkaa.Voit helposti luoda taajuusvastetta tontteja S-parametrit, impedanssi ja pääsynsä parametrit, ja jännitteet ja virtaukset.3D EM komponenteista, voit tontti sekä 2D-ja 3D-kaavioita kuvion lähellä alalla jakelu ja jakelu pinta virtaukset.

Laitteistovaatimukset: IBM-PC, jossa Windows XP, 2000, NT, ME tai 98.256 Mt RAM-muistia.50 Mt vapaata kiintolevytilaaflyhigh

Tämä näyttää varsin lupaavalta.Toivelista Tiesin, miten ohjelma:

http://qucs.sourceforge.net/screenshots.html

http://qucs.sourceforge.net/index.html

vuosi, mene, olen käyttänyt qucs, ja pidin sitä myös toivon, miten ohjelma ja toteuttaa monimutkaisia malleja sen

mutta u tiedätte, koulutus, yksinkertaiset ohjelmat ovat hyviä, mutta todellinen työ, ja tuotteita, u tarvitsemme vakaan työkaluja ja useita ominaisuuksia, joiden nopeuttaa suunnittelusyklin aikana

khouly

koetinkivi eritelmät on lueteltu tässä:

http://www.vhdl.org/pub/ibis/connector/touchstone_spec11.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back