kognitiivinen radio apua tarvitaan

K

kaleem.ullah

Guest
hei Olen työskennellyt spektrin kaukokartoitustekniikan kognitiivisen radion ... se on kehittyvä aihe, ja emme löydä mitään koodeja tai apua siitä. Olen myös edessään ongelmia joudun aloittamaan uutta ... jos jollakulla on koodit liittyy se voisi u lähetä minulle liian ... se olisi suurin apu minulle tekemään projektiini ... kiittää u etukäteen

Mikä on hankkeen tasolla? Mikä on järjestelmän malli? Onko sinulla jo algoritmi haluat koodin? mitä ohjelmointi kieltä käytät? viestisi on niin utuinen ja puuttuvia yksityiskohtia!

Saisinko lisää tietoa työhösi? Tarvitsen lisätietoja mielestäni tämä on hyvä kenttä opiskeluun. kiitos

im odottaa edelleen Viimeinen muokkaaja kaleem.ullah on 14 elokuu 2009 08:54, muokattu 1 kertaa

olen tekemässä simulointi taajuuksien tunnistuksen avulla kovarianssi ja auto corelation Matlab ja olen jälkeen kovarianssi itseisarvo (CAV) algoritmin .. auttaa minua matlab koodaus

Kiitos IEEE paperi, mutta miksi viestisi aina toistettiin? voit lähettää vain yhden kerran, ja tämä on hyödyllinen! Olen pelko, jos moderaattori nähdä tätä toistoa voi poistaa viestiäsi.

Lisäksi voisi joku täällä auttaa minua Software Defined Radio?. Uskon kognitiivinen radio on vain ennakko osa siitä .... Suunnitelmani on Matlab-järjestelmä generaattori based.I pysyneet QPSK Demodulaatio .... . Auta

Oletan molemmat ongelmat voidaan ratkaista yhden henkilön, eli Plz etsi kognitiivisia Radio Spectrum tunnistus on MathWorks, jokin aika sitten olen nähnyt joitakin projekti toteutetaan ryhmä UET Peshawar Pakistanista. U voi myös hakea tätä radikaalia Google.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back