Kohinasuodatin - Perustelut suorituskyvyn parantamiseksi?

E

explorick

Guest
Jos kaaviossa joka piiri on tehokas melun estää. Mikä on perustelu paremman suorituskyvyn.

Jos oletamme melu on korkea taajuus, joten se suoritti kondensaattori & estetty kela ... Jotkut ihmiset kertovat sinulle kaksi rataa ovat samat. Mutta jos se olisi minulle, menisin kanssa vasemmanpuoleinen piiri. Syynä on se, että olen filosofian että haluan minimoida melua * virtaukset *. Sillä vasemmalle piiri, melu ensimmäinen näkee kela, joka tarjoaa melua korkea sarjan impedanssi, joka vähentää melua nykyisestä. Sitten se näkee korkki, joka esittelee alhainen impedanssi maahan. Joten aiot saada melua virtaava kautta INDUCTOR, Cap & maa, mutta se tulee olemaan alhainen, jos kela laittaa ylös kunnollinen määrä impedanssi. Oikea piiri, melu ensimmäinen näkee matalan impedanssin korkki maahan. Joten melu läpi virtaava maataso tulee paljon kalliimmaksi. Se on minun mielipiteeni, mutta olen todella utelias näkemään, mitä muut ajattelevat. Frank. http://www.frankvh.com

[Quote = explorick] For kaaviossa jonka piiri on tehokas melu estää. Mikä on perustelu paremman suorituskyvyn. [/Quote] Sinun Kaaviossa sähköosia. Siksi panos-on sähköisten vaarojen ja - "kohina" ei ole sähkö-parametri. Sinun täytyy kertoa meille, jos puhumme melua määrätty nykyinen tai jännite.

Vaikutus passiivinen suodatin ei voida määrittää tietämättä lähteen ja kuorman impedanssi. Myös vastaus kysymykseesi voi olla erilainen.

Melu tulo on jännitetulona korkean taajuuden ääntä, joka on suodatettu. Kuormitusimpendanssi voitaisiin olettaa korkeita, kuten portti tulo.

[Quote = explorick] melu tulo on jännitetulona korkean taajuuden ääntä, joka on suodatettu. Kuormitusimpendanssi voitaisiin olettaa korkeita, kuten portti tulo. [/Quote] Tässä tapauksessa viitaten toisen piirin voit kysyä itseltäsi, mitä tapahtuu, kun (1) laittaa kondensaattorin jännitelähteen läpi ja kun (2 ) lisätä induktanssi ilman virtaa sen läpi (koska kuorma on ääretön). Onko tällainen piiri järkeä?

Sovittu, että toinen piiri doesnt järkeä jos Tuloimpedanssi on korkea. Mikä olisi jos käytetään suodatinta sähkölinja on IC?

[Quote = explorick] sopivat, että toinen piiri doesnt järkeä jos Tuloimpedanssi on korkea. ..........[/Quote] jännitelähde on alhainen lähdevastus (mieluiten nolla)!

Olin väärin kirjoittamista kuin tuloimpedanssi sijaan lähtöimpedanssi. Mitä tapahtuisi mainittujen ciruits jos niitä käytetään voimajohto?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back