Koko silta vaihesiirtokerros muuntimen suunnittelu (uusi kysymys lisätty)

H

hsklkk

Guest
Aion käyttää UCC3895 tai UC3875 minun hankkeeseen.Mikä on hyvä?Minkä tahansa sovelluksen toteaa voi auttaa hankettani?
Lisäksi kaikki komponentti, kuten teho MOSFET ja diodi on hyvä hankettani?

Hanke:
Taustaa: suuritehoiset DC-DC-muunnin 4kW (96V-> 200V)
Saat Electric Vehicle ajaa
Hyväksy 4 neljännesympyrä valvonta
FS: 100
Last edited by hsklkk
17. marraskuu 2008 10:45, muokattu 1 kertaa yhteensä

4 neljännesympyrä?

no i dont usko, että tämä on mahdollista koko sillan smps mennä 96v on 200v.

eli you cant "go back toisinpäin "..... kallistuksen ladata akku pois 200v takaisin 96v sitten BATT.

4 neliytimiset "olet miettii ja inverter drives joka on jotain muuta.

Te ette kerro tarkoitettu topology.Uskon, että 96-200 V 4q muuntaminen merkitsee kaksi H-sillat ja muuntaja.Perusasteen ja toisen on synkronoitu.En tiedä, jos sanoi TI ohjauskoneet tarjota hyvä tapa toteuttaa suunnittelua, mutta ne periaatteessa voi tehdä.

Pelkään, että 100 kHz voi olla suuri, kun vaihtaa tappiota, 10-50 kHz mahdollisesti voi saavuttaa parempi kompromissi välillä muuntajan koon ja tappioita.With MOSFET, et käytä mitään diodia varten valta vaiheessa normaalisti.

Se olisi suuri hanke.Ensin selvittää joitakin ajatuksia ZCS tai ZVS muuntimet.Tietoja PWM, mielestäni UC3895 on hyvä.Käyttöön siellä vaihesiirtokerros saada ZCS tai ZVS design.

Kiitos kaikille.
Ehdotan käyttää ZVS vaihesiirtokerros muunninta.
On valitettavasti todettava,
on UCC 3895?tai UC3875?koska en tiedä UC3895
se on todella vaikeaa saada hyvä tulos käyttämällä 100?
Voiko kukaan auttaa minua suunnittelemaan suurtaajuus muuntaja?tahansa sivusto on hyvä?
Mitä eroa on MOSFET ja teho MOSFET?
Mitä minun tulisi käyttää hankkeeseen?Ehdotuksia?IC code please ....
I suunnittelee 1kW ensimmäinen sitten vauhtia.
Toivon, että voin ainakin saada 1kW ....
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Jos yritän 50khz ensin minun pitäisi suunnitella uusi muuntaja?tai käyttää ehdotettu yhden?

UCC "on uudempi versio, sen pienempi teho.

thry että
app. muistiinpanoja IC päättäjien verkkosivuilla.

kanssa muuntaja ... vain varmistaa ...

1.it ei imeyttää suurimmalla nykyinen.
2.se voi käsitellä flux poikkeama
3.magnetising flux ei luoda.

Menetelmää suunnitella 4KW muuntaja?tai suunnitellut useita laskea arvosanaa tranformer sitten yhdistää se eli 2KWx2?aikoo ciriculating nykyinen suuri ongelma?

Olen ollut opiskelu Koko silta konverttereiksi mutta en ole tehnyt kokeita bout sitä.Toivomme, että tämä voi auttaa.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Käytän 3c90 materiaalia minun muuntaja ok?Miten löydän sovellus toteaa tämän aineiston?

Hei,
lanka Löysin Google-hakuja saman tehtävän, Rectifier suunnittelussa ja suuritehoiset D-luokan ääni-vahvistin ~ 2KW per kanava.
100 kHz toiminta on mahdollista, jopa enemmän, juuri sinun on hyvä laatu sydämiä ja nopea FET-s.Transformers laskelmat löytyvät osoitteesta http://schmidt-walter.eit.h-da.de/smps_e/smps_e.html - erinomainen alku.

Olen annetun prototyyppien vaiheessa nyt.
Ystävällisesti,
voisitteko jaa edistymistä ja tuloksia?Lisätty jälkeen 5 minuuttia:tarvitse mainita: yksinkertainen Shottky diodeiksi tasasuuntaajat merkittäviä menettää kun suuritehoiset tarvitaan, joten jäähdytyksen aihe nostaa lisäämällä jalanjälki.Synkroninen tasasuuntaajat aikoo käyttää.Haluaisin tietää, onko kiinnostunut.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back