Kondensaattorit ja vahvistin

O

olof102

Guest
Hei,
Olen vanha Kenwood vahvistin, joka on toiminut hyvin, mutta viime aikoina mielestäni äänen laatu ei ole sama kuin se oli 10 vuotta sitten.Joten sen sijaan heittää sen dumpster olen ajatellut korvata olennaisia kondensaattoreita.
Ne, joita kiersi vihreät on jo vaihdettu, eilen.

Nyt ongelmana on, että punainen ympyrän kondensaattorit on "16v 22uF", ja minä vain "50v 22uF" kotona.Voisiko se toimia niiden kanssa?

Toinen kysymykseni on, jos teillä mitään kärki josta enemmän kondensaattorit minun olisi korvattava?Saada paremman äänenlaadun!

Lähikuvassa Capacitors

Koko vahvistin

Elektrolyyttisillä lippikset ovat vaarassa kuivua vuosien jälkeen.Se on enimmäkseen kyse on virtalähde korkit, että tehtävä suuri ripple virtauksia, mutta voi myös tapahtua mielivaltaisesti esikuvat.Kohonnut käyttölämpötila ovat tärkein tekijä tässä suhteessa.Mutta mistä tiedät, että kyseiset kondensaattorit ovat huonoja?Erityisesti sähkömekaaniset kytkimet ja potentiometrit alkavat osoittaa yhteyttä ongelmien vuosikymmeniä, aiheuttaa haalistuminen signaali ja naarmuilta melua.Myös monissa muissa osissa tapahtunut, on käyttöikää rajoituksia.

Järjestelmällinen toiminta olisi Huoltokirja ja tarkista määritelty bias virrat ja jännitteet, erityisesti valta vaiheessa.Tietäen havaittu sellaista laadun vähentäminen antaisi asiantuntija olettaa jokin halpa vika paikassa.

Käyttäen korkeampaa jännitettä luokitus kondensaattorit yleensä OK kuitenkin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back