kontaktiton / langattomien akkulaturin

• Thread starter elinkeinonharjoittaja
  • Start date
E

elinkeinonharjoittaja

Guest
Voiko noin kohta minut oikeaan suuntaan suunnitella langattoman akkulaturin?Kaikki informaatio liittyy tranformer suunnittelu-, kytkin-taajuus, ajo-piiri jne..tässä erityinen hakemus on suuresti arvostettu.Kiitos

HI

Yhdessä tuotteen Olen suunnittelu Käytän wirless akkulaturin laturi käyttää NiMH akku yhteyttä vähemmän

Ajatus laturi oli yksinkertainen yksi AC 2 DC-muunnin (2 vastus ja diodi silta) ja korkeajännitejohdoille oscilator (colpitz tyyppi) oscilate @ 50KHz toisella puolella oli
2. puoli, että lentoliikenteen kuilu muuntaja yksi diodi sillan ( 1N4148) ja 0.1 uF cap

Temppu oli käyttää lentoliikenteen ero itse osillating muuntaja.

parasBobi

Kiitos Bobi,

Onko sinua suunnittelemaan omaa lentoliikenteen kuilu muuntaja vai onko valmis käyttämään osia?Mitään lisätietoja, jotka olisivat hyödyllisiä.

Maaliskuussa Näin uutisia Epson akku laturi, mutta se ei ole tarjota vaihtavat usein olen sitä mieltä, että riippuu sinun systerm tehokkuutta ja siirtää metsänvartija.

Kyllä meillä on suunnitella itse omat muuntaja!

Suunniteltu muuntaja olisi resonoi on osclliating taajuus

esim. koko suunnittelu oli POWER oscilator jotka voivat toimia suoraan tärkein
n 220/110 V AC.Toivon, että apuaBobi

elinkeinonharjoittaja wrote:

Voiko noin kohta minut oikeaan suuntaan suunnitella langattoman akkulaturin?
Kaikki informaatio liittyy tranformer suunnittelu-, kytkin-taajuus, ajo-piiri jne..
tässä erityinen hakemus on suuresti arvostettu.
Kiitos

ahmed Osama wrote:elinkeinonharjoittaja wrote:

Voiko noin kohta minut oikeaan suuntaan suunnitella langattoman akkulaturin?
Kaikki informaatio liittyy tranformer suunnittelu-, kytkin-taajuus, ajo-piiri jne..
tässä erityinen hakemus on suuresti arvostettu.
Kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back