Koodatut yhteistyötä langattoman netwrok

F

fairul

Guest
Olen aloittelija ja Matlab, i on jo Matlab-koodi koodatuista yhteistyön hidas Rayleigh häipyminen mutta en tarvitse käynnistää sen toisessa kunnossa.Noin voit auttaa minua tekemään muokkausta minun Matlab-koodi.Haluan vaihtaa sen hitaasta häipyminen on nopea häipyminen.Tästä pidän minun Matlab-koodi.Terveisin.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Muuta seuraavat rivit
Code:% Hitaasti sammuva, Channel kertoimet ovat samat yli estää lähetyksen;

h_10 = sqrt (1 / 2) * abs (randn j * randn) * ovat (1, N);

h_20 = sqrt (1 / 2) * abs (randn j * randn) * ovat (1, N);

Hi oppisopimuskoulutuksessa,

Kuten U kaikki tiedämme pienimuotoista häipyminen (perustuen dopplerlaserinterferometrit hintaeron) on jaettu ja
1.Slow sammuva
2.fast sammuva

nopeasti häipyminen on korkea dopplerlaserinterferometrit leviäminen, kanava vaihtelut ovat ofcourse nopeammin kuin signaalin vaihtelut, coherance aika <symboli aikana

Kun Matlab-koodi, he ovat simulted hitaasti sammuva (joka on saanut pienempi dopplerlaserinterferometrit levitä, coherance aika>
symbol aikana kanava vaihtelut ovat hitaampaa kuin signaalin vaihtelu)

Entä dopplerlaserinterferometrit leviämisen osallisuutta??(se ei ole otettu huomioon Matlab-koodi sekä hidas
ja nopea häipyminen)

Se, miten olemme simuloida hidas häipyminen ja nopea häipyminen on idealistinen.Kun hidas häipyminen tapauksessa voimme olettaa, että häipyminen kerroin * vakiona * yli codeword ja se muuttaa itsenäisesti yhden codeword välillä.Vaikka nopea häipyminen tapauksessa oletetaan, että häipyminen kerroin muuttuu yhden * symboli * välillä, niin jopa kahden peräkkäisen symbolit näkisivät riippumaton häipyminen kerroin.Tämä paradigma on hyvä käsitteellistä ymmärrystä.
Jos haluat tehdä se realistisempi, voit käyttää koodia samanlainen kuin tämä:

Code:InputSamplePeriod = 1 / 100000;

MaxDopplerShift = 130;

PathDelays = [0 1.5e-5 3.2e-5];

AvgPathGaindB = [0, -3, -3];kanava = rayleighchan (InputSamplePeriod, MaxDopplerShift, PathDelays, AvgPathGaindB);

symbols_with_fading = suodatin (kanava, transmitted_symbols);

Hi oppisopimuskoulutuksessa,
u kirjoitti:
Arvoja InputSamplePeriod ja MaxDopplerShift Määritetään häipyminen on nopea tai hidas.Joten, sinun pitäisi valita näistä arvoista huolellisesti.

kanisteri u täsmentää, mitä arvoja olisi i / psample ajan arvo hidas häipyminen
entä symboli ajan?

ofcourse maxdopplershift on paljon alhainen ...

kanisteri u täsmentää linkkiä tai postitse koodi niin hidas häipyminen ja nopea häipyminen jos et mielessä ..

kiitosLisätty jälkeen 5 minuuttia:kanisteri u mainittava kirjan tai linkkiä, niin että se antaa selkeä käsitys koodausstandardien on sammuva vaikutukset (pienimuotoisen häipyminen perustuu Multipath viive leviämisen 1. tasainen häipyminen 2. taaj valikoiva häipyminen ... pienen mittakaavan häipyminen perustuu Doppler leviämisen 1. hidas sammuva 2. nopea häipyminen)

varten teoriassa i seuraamaan langattoman comm jonka rappaport ...

kanisteri u ehdottaa joitakin hyödyllisiä lik niin, että olen itse tehdä koodausstandardien .... simuloida kaikki häipyminen tyyppejä ...

ramya ravi, jos sinulla on Matlab 7.5 tai yli, vain mennä Matlab apua ja haku häipyminen kanavia ja läpi avulla tiedoston, sinun ymmärtää, miten simuloida kaikenlaisia häipyminen.Kerro minulle, jos olet juuttunut jotain

Kiitos ...Communication_engineer mutta olen käyttäen Matlab7 ...ok haluaisin yrittää saada Matlab v7.5

Hyvä oppisopimuskoulutuksessa,

, kun olen muuttanut Matlab koodia hidas häipyminen → nopeasti sammuva,
seurausta siitä simulointi esitetyllä tiedosto liitteenä.
Tarvitseeko minun tehdä toinen lisää editointeja on Matlab-koodi hyvä simulointi tulos?
Ystävällisin terveisin.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

@ Fairul

Miksi Fernando Torres ja saatte postitse?

hei
olen tekemässä minun rpoject on osuuskunta viestintä ja minun täytyy kirjoittaa koodi koodatuista yhteistyötä pöytäkirja.ei edellä annetaan koodi toimii ja mikä virhe korjataan tekniikkaa käytetään siinä ..jos joku voi auttaa minua sen i ll olla kiitollisia

fairul wrote:

Hyvä oppisopimuskoulutuksessa,, kun olen muuttanut Matlab koodia hidas häipyminen → nopeasti sammuva,

seurausta siitä simulointi esitetyllä tiedosto liitteenä.

Tarvitseeko minun tehdä toinen lisää editointeja on Matlab-koodi hyvä simulointi tulos?

Ystävällisin terveisin.

Last edited by fairul on 08 huhtikuu 2009 7:27, muokattu 1 kertaa yhteensä

Olen tehnyt muutoksen hitaasta nopeaan kuten edellä mainittiin, ja olen verrannut tuloksia.Katso liitteenä oleva tontti.
Kun nopea häipyminen tapauksessa suorituskyky on parempi kuin hidas häipyminen tapauksessa.Onko tämä jotain odotettavissa?

hello fairul ..koodi, joka olet antanut näkyy undefined toiminto virhe toiminnon crc16 niin voitteko kertoa minulle, kuinka ratkaista tämä ongelma sairas on kiitollinen

Taksali,
CRC16 toimintoja ei ole normaali toiminto Matlab, ja siksi saat "undefined toiminto" virheviestin, MATLAB.Jos kuitenkin käytettävä liitteenä olevaa tiedostoa "CRC16.M", saat tässä asiassa.Teidän on esitettävä tämän tiedoston samaan hakemistoon, että m-tiedosto, joka sisältää, että koodi, jonka haluat suorittaa.Näin MATLAB voi soittaa CRC16 toimintoa, joilla ei ole ongelmia.

Terveisin

ya tämä ongelma on ratkaistu, mutta im saada ongelmia convenc (msg, ristikko, punture).On kuvaavaa, että ensimmäiset arvot on välillä nolla ja säleikkö.jotain niin plz kertoa, mitä muutoksia pitäisi tehdä ..Lisätty jälkeen 39 minuuttia:mikä on säleikkö itse?

Taksali,
The Matlab versiota käytät ei tue convenc siinä, miten sitä käytetään koodia.M-koodi olet aikoo soittaa convenc tässä tilassa:
koodi = convenc (msg, ristikko, puncpat)

katsoo, että sinun versiossa MALTAB yrittää tulkita sitä:
koodi = convenc (msg, ristikko, initstate)

eli se virheistä on puncturing suuntauksen alkuperäiseen tilaan, ja siksi saat folloing virhe:
"alkuperäistä tilaa on oltava kokonaisluku skalaari välillä 0 ja (trellis.numstates-1)."

Joten joko yrität suorittaa koodia uudempaan versioon ofMATLAB (7.3.0.267 (R2006b) tai uudempi) TAI et puncturing itse joitakin lisäkoodi.
Minun täytyy tarkistaa pari asiaa sitten,
aion yrittää lähettää joitakin vinkkejä siitä, miten tehdä se.

Terveisin

kiitos.vastaamiselle ..mutta i dont on uusin versio Matlab niin voitteko kertoa minulle, kuinka vaihtaa koodin, jotta voin ratkaista ongelmia ..

Taksali,
Olen tajunnut sen.Sinun täytyy tehdä kaksi muutosta:

Ensimmäinen,
Korvaa tämän komennon:
Code:

RCPC = convenc (msg, ristikko, puhkoa);

kiitos paljon oppisopimusopiskelijan .. Olen kiitollinen u ..mutta olen saanut newversion josta olen asentanut JST nw nd suorita koodi .. viime puoli n tunti sen laskemisessa sm arvoja ..nd osoittavat varattu ..dnt tiedä vuotiaat.Lisätty jälkeen 17 minuuttia:"Ei voi lukea tiedostoa noCooperation: Tiedostoa tai hakemistoa ei ole".
nyt saan tämän virheen, mitä tehdä plz kerro

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back