Koodatut yhteistyötä langattoman netwrok

F

fairul

Guest
Olen aloittelija ja Matlab, i on jo Matlab-koodi koodatuista yhteistyön hidas Rayleigh häipyminen mutta en tarvitse käynnistää sen toisessa kunnossa.Noin voit auttaa minua tekemään muokkausta minun Matlab-koodi.Haluan vaihtaa sen hitaasta häipyminen on nopea häipyminen.Tästä pidän minun Matlab-koodi.Terveisin.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Muuta seuraavat rivit
Code:% Hitaasti sammuva, Channel kertoimet ovat samat yli estää lähetyksen;

h_10 = sqrt (1 / 2) * abs (randn j * randn) * ovat (1, N);

h_20 = sqrt (1 / 2) * abs (randn j * randn) * ovat (1, N);

Hi oppisopimuskoulutuksessa,

Kuten U kaikki tiedämme pienimuotoista häipyminen (perustuen dopplerlaserinterferometrit hintaeron) on jaettu ja
1.Slow sammuva
2.fast sammuva

nopeasti häipyminen on korkea dopplerlaserinterferometrit leviäminen, kanava vaihtelut ovat ofcourse nopeammin kuin signaalin vaihtelut, coherance aika <symboli aikana

Kun Matlab-koodi, he ovat simulted hitaasti sammuva (joka on saanut pienempi dopplerlaserinterferometrit levitä, coherance aika>
symbol aikana kanava vaihtelut ovat hitaampaa kuin signaalin vaihtelu)

Entä dopplerlaserinterferometrit leviämisen osallisuutta??(se ei ole otettu huomioon Matlab-koodi sekä hidas
ja nopea häipyminen)

Se, miten olemme simuloida hidas häipyminen ja nopea häipyminen on idealistinen.Kun hidas häipyminen tapauksessa voimme olettaa, että häipyminen kerroin * vakiona * yli codeword ja se muuttaa itsenäisesti yhden codeword välillä.Vaikka nopea häipyminen tapauksessa oletetaan, että häipyminen kerroin muuttuu yhden * symboli * välillä, niin jopa kahden peräkkäisen symbolit näkisivät riippumaton häipyminen kerroin.Tämä paradigma on hyvä käsitteellistä ymmärrystä.
Jos haluat tehdä se realistisempi, voit käyttää koodia samanlainen kuin tämä:

Code:InputSamplePeriod = 1 / 100000;

MaxDopplerShift = 130;

PathDelays = [0 1.5e-5 3.2e-5];