kooderi / dekooderi

F

fhl

Guest
Hi everyone! Voiko joku kertoa miten kooderi / dekooderi toimii? kun ne ovat RF-lähetyksen ... in Tx & Rx. TQ!

Anturit ja dekooderit käytännössä span yli puolet alan digitaalisen viestinnän. Hyvä lähtökohta olisi oppia kaikki modulaatio järjestelyt kuten BPSK, QPSK, MPSK, QAM, PCM, DPCM jne. Sitten puututa implmentation, joka perustuu pääasiassa correlators, Hyväksytty suodattimet ja viive estää. Lopuksi kosketat synkronoinnin yhteydessä ja näytteenotto kysymyksiä. Kysymyksesi on aivan liian leveä keskustelupalsta.

THX on selitys: D hyvin ... Olen ajatellut järjestelmän projekti. pohjimmiltaan ajatus menee näin: siirtoon osittain se koostuu RF Tx moduuli, anturi-ja DIP-kytkimellä. DIP-kytkin asettaa lähettimen osoite, Rite? Tämä osoite on ottelun osoite dekooderi piirin Rx. klo Rx, se saa tiedot / signaalin Tx. Jos mitään virhettä tai avoimia osoite, data / signaali dekoodataan mennessä dekooderi. tiedot seulotaan ja vakiintunut. sitten tiedot / signaalia tullaan käyttämään I / P (ja mikro) käynnistää joitakin ohjausyksikkö. koska tietoni on rajallinen tällä, kysymykset ovat: a) on se kooderi / dekooderi on turvallisuussyistä vain ... in aikavälillä saada vain oikea signaali & estämään häiritsevää unwanting signaali yllä tilannetta? b) miten ottelu DIP-kytkin? Olen sellainen hämärtää bout it.how se toimii todella ... kanssa kooderi / decoder..in toimikausi asetus eräiden osoite signaali (RF). TK: D

Saatat saanut sekoittaa termejä. Encoders / dekooderit ovat yleensä käytetään muuntaa hieman signaalit oloarvoja että välität, ja päinvastoin, mitään tekemistä salauksen yleensä, pikemminkin jakaa käytettävissä kaistanleveyden tehokkaasti häiritsemättä toisiaan. Jos viittaat OSI kerros seuraava linkki, http://www.webopedia.com/quick_ref/OSI_Layers.asp Encoders / dekooderit istua data link layer. Osoite yhteensovitus ja Virheentarkistus istuisivat MAC-ja LLC sublayers. Salaus ja lähde koodaus (aka puristus) istuu esityskerroksen. Langaton lähetin ICs yleensä käsittelevät datalinkin ja LLC. MAC toteutetaan yleensä ohjelmallisesti.

Onko kooderi / dekooderi sisältää modulaattori / demodulaattori RF-tekniikka? Tiedän, että kooderi / dekooderi vain muuntaa digitaalisen signaalin muotoon että MCU voi käyttää ja päinvastoin. Mutta näyttää siltä RF ICs eivät toimi niin.

Voit myös viitata datalehdestä MC145026, Mc145027 kooderi / dekooderi siru minun Motorola.

On monia koodaus scemes ja monet encding kuuloisia do u koskaan kuullut NRZ L, RZ. bipolar RZ Manchester koodaus nämä ovat tekniikoita, jotka ovat käyttävät convet tai koodata datra olla tranmitted

Hei Olen writng C ohjelmointi 8051. Olen haveproblem kanssa 4X4 matriisi näppäimistö se ottaa Encoder keskeytystä 74HCT21. pls auttaa minua kuinka jotta keskeyttää. rehards Wahid

käyttäen INT 0 ja INT1 pin vain lukea yksityiskohtaisia teknisiä u saavat ans bcaz ur MCU on Bilt kiinteistöjen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back