Korjaa kohta Aritmeettinen

S

sheikh

Guest
Hei Rakas Haluan käyttää joitakin laskutoimituksia, kuten (+, _, *) minun suunnitteluun. Muotoilu on korjata piste. Voisitteko kertoa minulle, jos käytän (+, _, *) symbolit minun VHDL koodi, on se koota oikein vai ei? Tai minun täytyy suunnitella yksiköt (n_bit täysi lisätoiminto, esimerkiksi) kirjoita koodi rakenteellisesti. (Pitävät, että en ala koodaus, koska en ole varma todellinen tapa) Terveisin Mostafa

[COLOR = "# FF0000"] + - * [/COLOR] ovat synthesizable - suorituskyvyn välillä laitteesta toiseen vaihtelee, koska varsinaisen täytäntöönpanon synteesi työkalu, eri arkkitehtuureista ja käytettävissä "kovetettu" logiikka komponentteja pii kuolee ... Division kuitenkin synthesizable vakioiden ja 2 ^ n numerot vain ... joudut rakentaa oma logiikka, jos haluat tehdä jako

Kiitos Rakas shaiko Voisitteko kertoa minulle kumpi on parempi suunnittelu? 1_ käyttämällä rakenteellisia koodausta. 2_ käyttämällä symboleja (en tarkoita, käyttämällä "+" sijasta summainyksikkö) Kiitos etukäteen Mostafa

Ellet tarvitse käyttää erityisiä logiikan osat, jotka saattavat olla saavuttamattomissa kanssa säännöllisesti aritmeettiseen toimijoiden - En näe mitään järkeä käyttää rakenteellisia koodausta. [COLOR = "Silver"] --- Päivitetty --- [/COLOR] Vielä, VHDL antaa sinulle loistava työkalu (toiminnot) toteuttaa ainoastaan ​​kombinatorisesta logiikkaa ei aiheuta rakenteellisia koodaus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back