Korotettu kosini

M

magnetra

Guest
Korotettu kosini pulssi on käytännön ratkaisu Baseband digitaalisen comm'n.Mutta ei ole esittänyt kosini pulssi ei rento?

Ihannetapauksessa kyllä.Mutta ihanteellinen noncausal ja ääretön kesto aaltomuodossa voidaan katkennut aikaa hieman vääristymä taajuusalueen.
Ota noncausal pulssi.Vaihto se aika (delay) ja katkaista sen kielteisiä aikaa (eli p (t) = 0 kun t <0).Tämä syy pulssi voidaan arvioida.
Se voi olla myös katkennut aikaa, jos digitaalinen FIR tekniikkaa käytetään (eli p (t) = 0 kun t> T, missä T on keston lähentämisestä).
Terveisin

Z

Kyllä.Kaikki filterings käyttöön viipymättä.Itse Matlab demo on osittain korotettu kosini Suodata josta voit ymmärtää viivästymisen hyvin.

vuonna Matlab
>> Esittely
etsi sitten viestintä-paneeli

SQRC on käytännössä esimerkiksi laajakaistaisen CDMA-järjestelmät.With SQRC, me itse jakaa RC kahteen idential toimimaan lähettimen ja vastaanottimen kanssa.Siksi, vastaanotin SQRC suorittaa nettoutetusta filtteriä.

Hei Kundit,
I dont osata Se WÜD olla apua vai ei, mutta juuri ja juuri läpi tästä ja KATSO!
Olen tehnyt tutkimusta kohottavien kosini palkokasvien ja vastaukset ur kysymykset ovat

(1) on esitetty kosini pulssi, että käyttö on syy, koska vain haalf ja pulssi käyttää pulssin muotoiluun.Lisäksi on yleistä, että insinööritavan jakaa pulssin vuonna puoli, eli järjestää root (ja taajuusvaste) pulssi on lähettimen puolella, ja sama root pulssi on vastaanottimen puolella, joka toimii vastaavaa suodatinta.Lisäksi suodattimet digitaalisesti toteutettu katkennut oversampled syy-versio.Saat monimutkaisuuden vuoksi on toivottavaa, että pyrstöt lahoamisesta nopeasti
jotta nopea katkaisu, ja minimoimaan tuloksena intersymbol häiriöitä (ISI) on vastaanotin.Tämä johtuu siitä, että auto-konvoluutio on katkaistu root pulssi ei Nyquist enää.

(2) Täydellinen kokoonpano o fwat u soittaa esille kosini suodatin on antanut eqn,
H (tx) * H (rx) = H (RC)!

hurraa!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back