Kosketusnäyttö

S

Sobakava

Guest
Olen kosketusnäyttö silmälaseja 128x128 T6963 LCD-moduulit, mutta minulla ei ole mitään tietoa tämän touch-paneelit ...

LCD-moduulin ja kosketa paneelit ovat erillisiä.Minulla ei ole ongelma LCD-moduuli nyt ...

Saat touch-paneeli:

Se on tavallinen lasi kerrostettuina sitä ...On olemassa kaksi yhden rivin tasainen nauha
Cable & liittimet.(One-kaapeli on 18pins ...)

Voin laskea segmenttien paneeli ...Se on 8 x 6 = 48 segmentti
paneeli.

Kuinka voin käyttää sitä?On 4wire touchscreen LCD-liitäntä Ics ...

Mitä voin tehdä oman kosketuspaneelia?

Terveisin

Sobakava,
On periaatteessa kahdenlaisia touchpanels.Nämä yksi suuri alue näytöt ovat analogisia touchpanels (joka voi olla resistiivinen, kapasitiivinen tai infrapuna).Nämä ohjauskoneet 4 lanka touchpanels ovat omistautuneet käytettäväksi 4 lanka resistiivinen touchpanels.On myös 5 lanka analoginen touchpanels saatavilla.Toinen on se, mitä sinulla on.Todennäköisesti matriisin touchpanel.Tämä tarkoittaa, että noin.Edellä yhden merkin alueen teidän LCD sinulla on yksi ylittäessään välillä rivi ja sarake teidän touchpanel.Huolellisesti lasin yläpuolella lcd, ja jos olet HAKU jossakin tietyssä kulmassa näet kuvastaa johtimet, josta touchpanel tehdään.Kaikki, mitä sinun tarvitsee tehdä on tunnistaa nastoja käytetään rivien ja niitä käytetään sarakkeille, ja sitten tehdä piiri, joka pystyy havaitsemaan vastuksen väliin lisätään peräkkäin ja sarake kun tallustaa kosketetaan kanssa sormella (muutaman kiloohms) .

/ pisoiu

On olemassa 24 yhteystietoja ...

on 6 riviä, 8 sarakkeet
Näen jälkiä lasi.

Yksi 8pin ryhmä menee sarakkeet
Yksi 8pin ryhmä menee rivejä
Yksi 8pin ryhmä näyttää shorted mutta en näe mitään vastusmittari evet @ 2Mohm valikoima ...

Yritin mitata vastuksen sarakkeen nastainen ja taulukkorivillä nastainen @ 2Mhohm valikoima ...Siinä ei ole mitään ....

Katso kuva minun paneeli ...

Miten voin käyttää tätä asiaa?

Terveisin

Hmm ... outoa, sinun pitäisi nähdä joitakin resistenssin välillä rivi ja sarake, kun sormi on heidän ylittäessään.Yritä uudelleen märkä sormi, lisätä johtokyky.Jos tämä ei toimi myös, yritä sitten lisätä AC jännite peräkkäin pin, taajuuden noin muutama kHz, ja yrittää nähdä kanssa oskilloskooppi, johon sarake on palautettaessa signaali, kun sormi on heidän ylittäessään.

/ pisoiu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back