koskevat antenni voitto-tarve kiireellinen vastaus

K

kbmanick

Guest
Dear all,

A PIFA antenni toimii 2,2 2,7 GHz: n taajuusalueella kanssa Omni suuntaava malli.mutta mitattu voitto antenni-7dBi.

1.se soveltuu aiheellisia hakemuksen?Olen nähnyt joitakin yrityksen tuotteet negatiiviset hyötyä.En kykene ymmärtämään fyysistä merkitystä.

jos joku teistä voi antaa minulle palautetta minun antenni se auttaa minua korjaamaan sen.

Kiitän etukäteen,

KBMani.

Mahdollisesti
Sinun olisi pitänyt tehdä linkin talousarvion tarkastusta varten erityinen esimerkki, ja ne sisältävät Tx teho Tx voitto, Rx voitto, vastaanottimen herkkyys, melu kuva ja vapaata tilaa polku tappiota.
Jos Tx virta ja antenni voitot ovat riittäviä tukemaan Rx herkkyys, NF vaatimukset yli teidän tarvitaan matkan (FSPL) on omalla taajuus sitten se tukee linkki ........ kaikki yksinkertaisesti tietenkin.

Teoriassa suurin keskimääräinen voitto PIFA ei ole suurempi kuin 0dBd mutta olen nähnyt mobiili radiot markkinoilla kanssa antenni saada ympäri 8dBd.
Ne toimivat huonosti, mutta verkko ei hylkää niitä, koska muut RF suoritustasot kompensoida tätä (RX herkkyys ja TX lähtöteho).

joten merkitse sitä, että tämä antenni voitto on riittävästi liikkuvien applications.right?Kiitän,

kbmani

Antennin vahvistus riippuu piiriin talousarvio ja joskus riippuu jonka tyyppi verkkoon.
-7dBi näyttää olevan liian alhainen liikkuva sovellus, säilyttää hyvän linkin kautta.

Lentotoiminnan suuntaamaton antenni tavallisesti odotetaan olevan noin 0 dBi on voittoa nettoutetusta polarisaatio_On olemassa monia mahdollisia ja PIFA on yksi.

Jos lähdemme yhtenäistä mallia (4 pi streadians) on directivity olisi 0 dB.Useimmat Omni antennit häärivät tätä arvoa.

The -7 dBi arvon mainita osoittaa alhainen tehokkuus ja jotain on luultavasti menossa vikaan antenni.Saatat nähdä hyvä (matala) harkinta-kerroin ja voidaan harhauttaa uskomaan, että antenni on hyvin.Suuri menetys jossain rehun yleensä näkyy niin hyvä ottelu, mutta pieni voitto, joka on luultavasti tässä tapauksessa.

Te kysytte, jos PIFA voisi edelleen ja vastaus on kyllä kanssa extra teho tai herkkä vastaanotin.

Tällaisia saada arvot ovat myös yleensä nähty sähköeristystä pieniä antenneja, ja se voi olla seurausta siitä, että yritetään pienentää antenni.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back