Kuinka ajaa LED-näytöllä käyttäen LCD-ajuri?

C

Computerman29

Guest
Hei. Täällä on mukava yksi te pureskella. Minulla on TC820 haketta Microchip. Se on Jännitteennäyttö / Taajuus metri siru ja siinä on sisäänrakennettu 3 3/4 numeroinen LCD kuljettaja. Huomasin, että 7-segmentin LCD-näytöt ovat kalliita ja vaikea löytää. LED-näyttö, sen sijaan, ovat edullisia ja yhteiset. Kysymykseni kuuluu: Onko kukaan osaa ajaa LED-näytöllä käyttäen LCD-ajuri? Jos on mahdollista, mitä muita circutry tarvitaan? Kiitos etukäteen kaikille jotka auttavat.

Haluan käyttää TC820 siru (jossa on sisäänrakennettu LCD kuljettaja) ajaa LED-näytön sijaan LCD.

Se ei, muuten en olisi kirjoittamassa tätä postitse. (Jos näet jotain taulukkonäkymän että en ole.)

Olen aina ajatellut ajaa LED, voisi käyttää virtalähdettä ... LCD-jännitelähde ....

Electronicus, Kiitos avustasi. Se näyttää siltä kuin se voi auttaa, mutta on yksi pieni ongelma: puhun vain englanti. Onko Englanti versio tästä sivusta? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 9 minuuttia: [/color] [/size] Tässä on esittelysivuilta TC820. Ehkä se auttaa.

[Quote = Computerman29] Electronicus, Kiitos avustasi. Se näyttää siltä kuin se voi auttaa, mutta on yksi pieni ongelma: puhun vain englanti. Onko Englanti versio tästä sivusta? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 9 minuuttia: [/color] [/size] Tässä on esittelysivuilta TC820. Ehkä se auttaa. [/Quote] kääntää, käyttää: http://babelfish.altavista.com/

Web traslator. WOW! En tiedä tällaisia ​​asioita olemassa. (Missä olen ollut?) Joka tapauksessa, kiitos. Ei ihan mitä etsin, mutta se auttaa paljon.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back