kuinka asettaa satamaan noin 6 järjestyksessä fraktaaliantenniteknologian vuonna CST MWS

N

no4baseman

Guest
Ensinnäkin olen suunnittelun 6 järjestyksessä fraktaaliantenniteknologian, 100mm * 100mm koosta, käyttämällä CST MWS, ja haluan tietää, miten asettaa aaltoputkityyppiset sataman antennin.

Toiseksi, mukaan joitakin papereita, resonant frequency 6 jotta fraktaaliantenniteknologian olisi 100MHz, mutta se on paljon aikaa simuloida, niin haluan nähdä tuloksen ja samalla yrittää parhaani säästää aikaa, joten en Toivottavasti tietää avulla CST MWS simuloida on hyvä menetelmä.Jos ei, voisitteko kertoa minulle, mitä ohjelmistoja on parempi simuloidaan 6 jotta fraktaaliantenniteknologian?

Olisin kiitollinen apuasi.Kiitos!

käsitys antenni: http://images.elektroda.net/45_1164978942.JPG

Hei,

MWS pitäisi olla OK tällaiseen kamaa ...Kysymys on vain, jos TD Ratkaisin on paras valinta.Malli on geoemetrical monimutkainen.Tämä on varmasti "pro" varten TD Ratkaisin.Toisaalta, signaalin rivi (fraktaaliantenniteknologian) on melko pitkä ja Signaalin kulkuaika resonante behaivior voi johtaa pitkään signaali.Tämä saattaa olla "pro" ja FD Ratkaisin.

Yrititkö käyttää FD TET ratkaisija tähän?Kuinka monta TETs tämä esimerkki on tässä tapauksessa?Ehkä voit lähettää piirustus tästä (mod tiedosto tai la geoemetry), ja meillä on kokeilla eri ratkaisussa?

F.

Hi no4baseman,

Mielestäni tällaisen fraktaalit (tämä on Hilbert Fractal muistaakseni), on vahva kytkentä välillä naapurimaan paikkaa.Tämä johtaa todennäköisesti hyvin pitkä simulointi aikaa, jos kerran verkkotunnuksen ratkaisija oli käytetty.Olen samaa mieltä RFSimulator että taajuusalueen ratkaisija on sopivin ratkaisu.

Lisäksi, koska tämä on Planar rakenne, ehkä haluat harkita Zeland IE3D.Se voisi olla erittäin hyödyllistä sellaisia rakenteita, jos ruokintaa voidaan mallintaa siinä.(et selvittää rehun piirros)

terveisin,
Adel

Hei, ensinnäkin kiitos neuvoja.

Itse asiassa, olen vain käyttää TD ratkaisija simuloida antenni, ja sen seurauksena, säästää aikaa ja vähentää complecation, osa hälytyksistä tapahtuu (kuva 1).Nyt mukaan saat neuvoja, ensinnäkin haluan käyttää FD ratkaisija ja CST MWS (loppujen lopuksi olen tuttu MWS), ja toiseksi, nyt olen asentanut Zeland IE3D, ja kokeilla uutta menetelmää voidaan simuloida.

Kiitos apua taas!
terveisin
no4baseman

Kuva 1: http://images.elektroda.net/35_1165034853.JPG

!

Hi no4baseman!Jos haluat simuloida monopoli fraktaaliantenniteknologian u voi tallentaa, jonka tekijä puoli,
aikaa vievää ja simulointi.
Tässä tapauksessa sinun on bulid maahan ja sitten ajaa sitä WG porttiin Coax satama (joka on E-kentän rajojen uloimmassa coductor ja Koaksiaali, joka sulautuu GND taso).

Toiseksi, saat vain puoli tason tulos (puoli alapuolelta GND tekee E-kentän ja H-kenttä on nolla) mennessä jätetty mallia.

Onnea!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back