Kuinka kääntää kierron AC-moottori?

I

itachi012587

Guest
Hello everyone. Saanko tietää, onko tapa kääntää kierron Oikosulkumoottorit. Kiitos. Ystävällisin terveisin.

[Quote = itachi012587] Hello everyone. Saanko tietää, onko tapa kääntää kierron Oikosulkumoottorit. Kiitos. Ystävällisin terveisin. [/Quote] Kysymyksesi on epäselvä, et voi vain sanoa AC moottori on monia typs AC moottorit, ja monet tyypit ovat monia osa malleja. Mitä yritän sanoa on, että joskus teoriassa on mahdollista muuttaa kiertoa mutta tietyissä sähkömoottori muotoilu voi johtaa harhaan (mekaaninen) ja suurten erittely. Jotkut tyypit kolmivaiheyksikkönä AC oikosulkumoottorien jotka on suunnitellut nero Nikola Tesla on helppo kääntää yksinkertaisesti vaihtamalla kaksi vaihetta ja että muuttamalla pyöriminen pyörivän magneettikentän, joka itse asiassa antaa meille kierto toiseen suuntaan.

Kiitos vastauksesta. Oikeastaan, olen vain uutta Oikosulkumoottorit ja minulla ei ole konkreettisia taustameluksi moottorin. Mutta luulen, voin käyttää kolmivaihe AC oikosulkumoottorien. Saanko tietää, jos sinulla on jokin linkki tai eBook koskevat kolmen vaihemoottori. Kiitos. Ystävällisin terveisin.

Tässä ovat parhaat kaksi kirjaa Sähkökoneiden: sähkökone 6Ed - Fitzgerald sähkökone Fundamentals, 4ed - Chapman Mr.Cool

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back