Kuinka käyttää Latex Menu??

B

BigBoss

Guest
Hyvä Gulson .. Kuinka käyttää Latex valikosta, jos se on asennettu?? Kiitos

Mielestäni sinun täytyy liittää merkkiä [TEX] tageja. Keith

[TEX] \ displaystyle {IMFDR} _ {3} = \ frac {{} _ {1} {v} _ {inIMF}} {{V} _ {Nout}} = \ sqrt [3] {\ begin { 4} {3} \ begin {{} _ {13}} {{} _ {3}} \ begin {1} {{V} _ {{Nout} ^ {2 }}}}={ \ left (\ frac {{IP} _ {3}} {{V} _ {Nin}} \ right)} ^ {2 / 3} [/tex] Kyllä .. se toimii, kiitos

Se ei toimi minun joko (XP / Firefox), mikään ei ole lisätty teksti, kun painan symbolit. Alex

Se toimii minulle ... Oma tietokone: XP SP3 / Google Chrome [TEX] E = mc ^ 2 [/TEX]

Olen yrittänyt taas lomake firefox ja kromia PClinux, vieläkään toimi minulle. Olen klikkaamalla Symbolit ja mikään merkitty tekstialueelle Käytitkö kuvakkeet Kirjoititko edellä käyttäen kirjeet näppäimistö? Alex

Käytän Firefoxia 4.01 & XP SP3 ja Latex kuvakkeet eivät toimi minulle. Kuten Alex, painan ja mitään ei tapahdu. Keith.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 08:44 ---------- Edellinen viesti oli 08:40 --- -------</span></span>
ei toimi Opera 11.11 joko.

[Tex] \ sum_ {n = 0} ^ \ infty [/tex] [tex] \ prod_ {n = 0} ^ \ infty [/tex] Kyllä toimii hyvin nyt firefox / XP ja Internet Explorer 7 / XP Alex

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back