Kuinka käyttää opto COUPLER

E

eng_shady00

Guest
Olen suunnittelemalla EKG cuircuit.
Minun täytyy käyttää opto COUPLER eristää ihmisen elin sähköisen piirin ja virtalähde.
Minulla 4N35 opto-COUPLER.Olen on tekninen, mutta eivät vielä tiedä, miten voit liittää 4N35.
Kuka tahansa voi auttaa ...?
Kiitos paljon.

Hei,
tarkastelemme Texas instrumentin: Getting kaikkein poissa instrumentointivirheet vahvistimen suunnittelussa.Ehkä se on määrä SLYT226.On analogisesta soveltamisesta lehti 2005, 4q.Ei esimerkiksi kuinka suunnitella EKG.Käytät optoisolation jälkeen DAC ja myös käytät SMPS varten galvaaninen eristäminen.

Se riippuu yleiseen suunnitteluun teidän EKG / EKG.Kerro lisää siitä.

On vähintään 3 eri paikkaa galvaaninen eristäminen.Jos laite on täysin akkukäyttöinen ja ei ole johdotettu yhteyksiä (esim. USB, RS232), voit saada pois ilman galvaaninen eristäminen lainkaan.

- Nick

Kiitos paljon responces ...

Aioin käyttää opto eristin klo panos minun PCB suoraan sen jälkeen, kun yhteyden potilaan ..

Oma PCB käyttää tavallista 12 V AC / DC-sovitin, joten vaaraa potilaan alkaen 50 Hz häiriöitä.
Ajattelin, että paras tapa suojata ja eristää potilas on käyttää opto COUPLER.
What's your ajatus siitä.

Kaikki lohkokaavio varten EKG piiri on tulosignaalin estää kutsutaan (Protectionin tai eristäminen), luulin,
että minulla voisi suojata potilaan kyseisen tavalla.

Joskus löysin piirien kanssa diodeiksi kytketty takaisin takaisin, mutta olen sitä mieltä, että tämä ei voi olla hyvä erillään.
Onko se oikein?

Edelleen, sinun on preprocess signaalin kanssa amp ennen ajon sen johonkin optocoupler.Se tarkoittaa sitä, sinun on eristää virtalähteen virtaa AMP.Ja myös sinulla on käsitellä optocoupler epälineaarisuus (in analoginen piiri)

Tekijä Mielestäni on parempi eristää 2 paikoissa (digitaalisen piirin ja virtalähde) eikä eristää jokaisen panos.

Lisäksi, jos katsotte sen 12V adapteri, sinulla on varmasti huomautus, että se on erittäin halpaa smps erittäin perusasetuksen työruuhka jännite suojelu (joskus jopa ilman sitä).

LordAli wrote:

Tekijä Mielestäni on parempi eristää 2 paikoissa (digitaalisen piirin ja virtalähde) eikä eristää jokaisen panos.

Jos haluat tiukentaa lineaarisuuden signaaleja anturit, käyttää suuri lineaarisuus COUPLER, jotain HCNR200.

yksinkertaisesti ottaen panos nykyisestä järjestelmästä opto COUPLER on proportioanl että ulostulovirta.

liusupeng wrote:

yksinkertaisesti ottaen panos nykyisestä järjestelmästä opto COUPLER on proportioanl että ulostulovirta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back