U
Uudistaja
Guest
Hei ...Olen uusi mikro.Äskettäin minulle annettiin tehtäväksi käyttää PIC18F4550 lisäksi hallita servo moottori.Miten tämä on mahdollista?Olen vaurioitunut varsin harvat niistä omassa koulussa lab.
Olen kuullut, että servo moottori, ja PWM ajoissa sen keskellä on 1.5ms.En tarvitse aktivoida laserosoitin (at RC0), kun se on sen keskellä.
Tämä servo moottori on liikkua edestakaisin 5 kertaa.Eli se toimi ikään kuin se suorittaa skannausta.
En ole varma, jos kynnys on tarpeen, jos se tarvitaan sitten it'll on 3.5V.
Voiko joku auta minua?Tarvitsen näytteen ohjelma yrittää selvittää asioita.Olen yrittänyt haun online mutta en ole löytänyt niistä tässä erityisesti PIC.Olen epätoivoinen kantaa, koska olen yrittänyt tehdä tätä muutaman viikon, mutta vielä ei voinut saada sitä tehneet, ja se johtuu pian.Todella arvostaa, jos voit auttaa.
FYI u saattaa haluta käyttää seuraavia I / O-portit:
Panokset
Käynnistä-kytkin: RB0 (aktiivinen matala)
Keskeytä kytkin: RB1
Valodiodin anturi: RA0
Palautetta LDR ilmoittamaan, jos kyseessä on osuma: RA1Tuotokset
Servo moottori: RC2
Laser Pointer RC0
Olen kuullut, että servo moottori, ja PWM ajoissa sen keskellä on 1.5ms.En tarvitse aktivoida laserosoitin (at RC0), kun se on sen keskellä.
Tämä servo moottori on liikkua edestakaisin 5 kertaa.Eli se toimi ikään kuin se suorittaa skannausta.
En ole varma, jos kynnys on tarpeen, jos se tarvitaan sitten it'll on 3.5V.
Voiko joku auta minua?Tarvitsen näytteen ohjelma yrittää selvittää asioita.Olen yrittänyt haun online mutta en ole löytänyt niistä tässä erityisesti PIC.Olen epätoivoinen kantaa, koska olen yrittänyt tehdä tätä muutaman viikon, mutta vielä ei voinut saada sitä tehneet, ja se johtuu pian.Todella arvostaa, jos voit auttaa.
FYI u saattaa haluta käyttää seuraavia I / O-portit:
Panokset
Käynnistä-kytkin: RB0 (aktiivinen matala)
Keskeytä kytkin: RB1
Valodiodin anturi: RA0
Palautetta LDR ilmoittamaan, jos kyseessä on osuma: RA1Tuotokset
Servo moottori: RC2
Laser Pointer RC0