Kuinka mitata vastuksen välillä pisteen ja maan?

K

kieennx

Guest
Hei kaikki, minulla on valta akkulaturi ja haluan mitata resistanssi yksi DC lähtöjen ja maan kohta (tämä kohta on liitetty laitteen kansi liian). Voiko joku näyttää minulle joitakin tapoja tehdä sitä? Kiitos paljon. Kieennx.

Voisi olettaa, että tämä vastus on melko matala .. On useita tapoja mitata Vastuksen .. Minä vain nimi pari niistä .. Voit käyttää heikon vastuksen ohm-mittari, ja on useita tuotemerkkejä markkinoilla, jossa mitataan vastuksen alas 0.01Ω .. Toinen vaihtoehto on rakentaa heikkoa virtaa lähde, sanovat 1A (katso LM317 esite, sivu 14: http://www.angelfire.com/electronic/hayles/downloads/lm317.pdf tai mitään luulet tekee työtä), ja vain mitata jännitteen näiden kahden pisteen tavallisilla volttimittari perustettu lukea mV, tai parempi, jos tarvitset .. Terveisin, IanP

Hi IanP, kiitos paljon gor apuasi. Mutta tarkoitan välinen resistanssi pisteen piiri (täsmälleen DC teho akkulaturi) ja maa, ei GND signaalia. DC teho voi olla jopa 230VDC @ 50ADC, joten vastus välillä, että lähdön ja kattavat laite on oletettavasti niin korkea turvallisuuden. Jos alhainen, se on hyvin vaarallista operaattori. Haluan mitata vastarintaa MCU on laite ja näyttö pois maasulku hälytys, niin ei ohm-mittari tai volttimittari ulkopuolella. Onko menetelmä, että voin tehdä MCU? Ystävällisin terveisin. Kieennx

Tässä tapauksessa sinun tulee käyttää vastus, sanovat 100kΩ, tarjota viittaus välillä 0Vdc ja HV lähdön ja kotelon (oletan että MCU GND on sama potentiaali asuminen). Käyttämällä vastukset kuin jännite jakaja jakaa lähtöjännite 230Vdc jotain, joka voidaan mitata, sanovat 5Vdc. Jos laite on turvallinen (täysi eristäminen) voit mitata korkea jännite-ero asunto toisella lähtöjännite. Jos jännite putoaa voi osoittaa, että sinulla on korkeampi (vaara) jännite kotelon .. Terveisin, IanP

Hei Mielestäni u haluavat rakentaa myönteistä & negetive GND suojaa. Tämän u voi kytkeä keskipiste teho muuntaja gorund ja jännitteen välinen positiivinen (negatiivinen) ja GND.

Kiitokset teille kaikille. Minulla on oikeastaan suunnitella kolmivaiheinen tasasuuntaaja tuottaa tasavirtaa ja 230VDC @ 50ADC, kuorma riippumaton. DC teho on 2 rivi: possitive (L +) ja negatiivinen (L-). GND signaalin MCU liittyy negatiivinen viiva (L-), ei koneen kansi. Yksi laite ominaisuus on kyky maasulku hälytys sekä 2 voimalinjoja. Tämä tarkoittaa Olen mitata vastus yhdestä kahdesta linjasta ja Maan kohta. Kuten kaikki teistä ehdotti, minun pitäisi mitata jännite yhden kahdesta linjasta vertailla Maahan. Onko näin? Ja miten se tehdään? Kiitos ja parhain terveisin, Kieennx.

ok yhdistää tähtipisteessä 3PH muuntajan (secoundary puolelta) maata, siellä (+) on +25 VDC ja (-) on-25vdc viittaavat maapallon kohtaan. Jos jokin tässä vaiheessa kytketty maahan sen on 0 VDC.

liittää tähtipisteessä 3PH muuntajan (secoundary puolelta) maata, siellä (+) on +25 VDC ja (-) on-25vdc viittaavat maapallon kohta.
Kiitos mutta miksi 25VDC? Ehkä keskiarvo noin 115VDC, olenko oikeassa? Ajattelin tätä menetelmää mutta se on niin vaarallista, koska kannessa kone on kytketty maahan. Joten kuka tahansa, joka koskettaa kattavat saavat vallan jännite 115VDC? Jos otan sulakkeen välillä neutraali (tähti) pisteen ja kannen kone (maa)? Arvostan kaikkia neuvoja teiltä. Ystävällisin terveisin, Kieennx.

Liitteenä on käsite mittaus vuodon välillä tasajännite ja maapallon .. Kuten aiemmin mainitsin, sinun viittaus 0Vdc Maahan (kotelo) lisäämällä 100kΩ vastus. Jos mittaat (A1-A2) ja se on hyvin lähellä (A1-0V) = A1 sitten ei ole mitään vuotoja. Jos jännite (A1-A2) on erilainen kuin mitä mittaat (A1-0V) Sitten on vuoto ja MCU pitäisi sammuttaa virta .. Terveisin, IanP

Hi IanP, Kiitos. Mutta minun täytyy havaita vuotoa sekä (+) ja (-) lähtö retifier. Sinun ehdotettu menetelmä vain ei työn positiivisia linja, eikö vain? Ystävällisin terveisin, Kieennx.

Ikävä DC järjestelmissä tämä on mission impossible .. Se olisi kultakaivos, jos joku on suunniteltu 100% luotettava suojajärjestelmä sekä kiskot: positiivinen ja negatiivinen .. Terveisin, IanP

Hi IanP, lopulta päätän liittää tähtipisteessä Kolmivaiheinen muuntajan koteloon (ja maa) kautta vastus. Sitten mitata jännite että kohta verrata GND signaali (negatiivinen viiva). Yleensä saan puolet jännite kahden voimalinjoja. Jos ei, niin voin löytää vuotoja virheen yhdessä 2 riviä. Kiitos avusta. Ystävällisin terveisin, Kieennx.

smxx, kiitos cares. Otan sinuun ym. tietää seurauksena työtä. Pidä huolta. Kieennx.

Hei kaikki, minulla on valta akkulaturi ja haluan mitata resistanssi yksi DC lähtöjen ja maan kohta (tämä kohta on liitetty laitteen kansi liian). Voiko joku näyttää minulle joitakin tapoja tehdä sitä? Kiitos paljon. Kieennx.

Voisi olettaa, että tämä vastus on melko matala .. On useita tapoja mitata Vastuksen .. Minä vain nimi pari niistä .. Voit käyttää heikon vastuksen ohm-mittari, ja on useita tuotemerkkejä markkinoilla, jossa mitataan vastuksen alas 0.01Ω .. Toinen vaihtoehto on rakentaa heikkoa virtaa lähde, sanovat 1A (katso LM317 esite, sivu 14: http://www.angelfire.com/electronic/hayles/downloads/lm317.pdf tai mitään luulet tekee työtä), ja vain mitata jännitteen näiden kahden pisteen tavallisilla volttimittari perustettu lukea mV, tai parempi, jos tarvitset .. Terveisin, IanP

Hi IanP, kiitos paljon gor apuasi. Mutta tarkoitan välinen resistanssi pisteen piiri (täsmälleen DC teho akkulaturi) ja maa, ei GND signaalia. DC teho voi olla jopa 230VDC @ 50ADC, joten vastus välillä, että lähdön ja kattavat laite on oletettavasti niin korkea turvallisuuden. Jos alhainen, se on hyvin vaarallista operaattori. Haluan mitata vastarintaa MCU on laite ja näyttö pois maasulku hälytys, niin ei ohm-mittari tai volttimittari ulkopuolella. Onko menetelmä, että voin tehdä MCU? Ystävällisin terveisin. Kieennx

Tässä tapauksessa sinun tulee käyttää vastus, sanovat 100kΩ, tarjota viittaus välillä 0Vdc ja HV lähdön ja kotelon (oletan että MCU GND on sama potentiaali asuminen). Käyttämällä vastukset kuin jännite jakaja jakaa lähtöjännite 230Vdc jotain, joka voidaan mitata, sanovat 5Vdc. Jos laite on turvallinen (täysi eristäminen) voit mitata korkea jännite-ero asunto toisella lähtöjännite. Jos jännite putoaa voi osoittaa, että sinulla on korkeampi (vaara) jännite kotelon .. Terveisin, IanP

Hei Mielestäni u haluavat rakentaa myönteistä & negetive GND suojaa. Tämän u voi kytkeä keskipiste teho muuntaja gorund ja jännitteen välinen positiivinen (negatiivinen) ja GND.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back