Kuinka oppia ohjelmointikieli!

N

ngocky

Guest
I dont know millään kielellä ohjelma yet.Now, oma opettaja antaa minulle hanke, hankkeen osalta ohjelmakaudella liitäntä PC.
Esimerkiksi: Control toisen laitteen kodin PC
Miten voin oppia kieltä tehdä it.please opas minulle, koska en ole vapaa-aikaa oppia päivä.
kiitos

Ensinnäkin, sinun täytyy valita kieli.
Voit etsiä oppaita / Tutorials / ohjeet Internetin kautta saadaksesi lisätietoja.
Voitko antaa lisätietoja projektin?

koska en ole vapaa-aikaa kuin minä valita VB6 kieli, haluan tutkia tätä kieltä niin nopeasti.
yksityiskohdat hanke:
- Control muut laitteet kotona esimerkiksi TV, ilmastointi, jääkaappi, mikroaaltouuni ... jne..
- Ensinnäkin, voit seurata tilan kaikki laitteet PC, vuorovaikutuksessa tietokoneeseen sarjaportti 89C51 tai 8051.And voit hallita sitä PC
- Kaikki laitteet kytketty rele tai CP, joka laitteen käyttö rele, jos laitteessa on ongelma, järjestelmä automaattisesti sammuttaa laitteen ja hälytys
- Kun menet out.Have asetus automaattinen control.If unohdit sammuttaa laitteet, muutaman minuutin kuluttua it'll auto sammuu.
Tässä joitakin yksityiskohtia minun project.My opettaja vaatii minua rakennetun järjestelmän kautta Liitännät kanssa PC.so Minulla on muutama kova, en tiedä mitään kieltä.
Jos sinulla on kokemusta, Saisinko, kiitos paljon

VB6 kielellä sen hyvin yksinkertainen tehdä tahansa ohjelma

Try it

En ole perehtynyt VB6 language.A hyödyllisiä neuvoja on etsiä koodeja samankaltainen projektiin, niin että saat käsityksen siitä, miten järjestää se.

Luulen Microcontroller parhaiten tehdä työtä you.8051 voi olla jopa 8085 tekee.
Siitä täytyy oppia edustajakokouksen ohjelma-tai C-ohjelmointi.

VB6 on paras valinta uuden ohjelmoija.
Etsi IO tai Port dll-tiedosto Internetissä, jossa on ohjeet siitä, miten käyttää DLL VB6 ja lataa se.Muista noudattaa ohjeita kuin, mihin dll-tiedosto ja niiden kaltaiset, ja varmista, että dll toimii tietokoneen käyttöjärjestelmän.Jos käytät XP: varmista, että se toimii XP: n, koska tavaraa kirjoitettu Win98 ei toimi XP: ssä.Toivoisin, d tallennan VB6 PortIO kamaa muutama vuosi sitten, kun olin ajo stepperit kanssa.Voit myös käyttää DLL VB.Net, mutta sinun täytyy kirjoittaa ylimääräistä koodia käyttää DLL toimintoja, ja en muista miten se tehdään, olen vain käyttänyt sitä kerran, ja se on pari vuotta sitten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back