kuinka polttaa. hex on mikrokontrolleri USB-porttiin

M

maggots

Guest
Hi ... plis auttaa minua Haluan polttaa. hex on uC mutta kaikki Minulla on laptop on USB-portti ... mitä ohjelmistoja ja käyttöliittymä että minun olisi pitänyt ...?? thx paljon

Voit käyttää USB-ohjelmoija kuten ICD2 tai PICkit 2. Tai mikä tahansa muu PIC USB ohjelmoija. Tässä on yksi hyvä esimerkki Tee se itse versio PICkit 2: http://www.auelectronics.selfip.com/Hardware-CB0703.htm Tähän mennessä suosituin kolme PICkit2-DIY yhdistelmä ovat: 1: CB0703 ($ 0,01) + ICKCB0703 (11,99) + PPIC18F2550 (8.99) 2. CB0703 ($ 0,01) + ICKCB0703 (11.99) 3.Combo0703-PP - Combo DIY Kit PICkit 2 esiasennetuilla PIC18F2550 (34.99) Ensimmäinen yhdistelmä on edullinen yhdistelmä kenellekään jolla ei ole mitään ohjelmaa ominaisuus. Toinen yhdistelmä on hyvä niille faneille, jotka eivät ole ICSP-ohjelmointi valmiudet ja voi saada PIC18f2550 ja 24LC512 "halvemmalla" jossain muualla. Ja toinen yhdistelmä on erittäin edullinen ratkaisu asiantuntijatason DIYer. Kolmas yksi on all-in-one combo aloittelijoille, se on kaikki tarvittavat komponentit, ja PIC18F2550 on esiohjelmoitu PICKit 2 firmware.

Olen pahoillani .. vain antaa vähän tietoa ... Käytän avr erityisesti atmega ... Olen yleensä käytä koodia visio avr .. joskus winavr .... THX huomiota kaverit ...

USBasp on helppo käyttää. ja u voi tehdä sitä itsesi helposti.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back