kuinka puolestaan ja pysäyttää lelu auto?

J

jjd58

Guest
Moi .. olen tekemässä hankkeen, jonka on puolestaan lelu auton 90 astetta oikealle, kun se saavuttaa kiinteän risteyksessä.Kaikki vihjaukset siihen, että?Lisäksi minun on ideoita siitä, miten se pysähdy tiettyyn paikkaan liian .. Ole hyvä ja auta minua ... ideoita tekee ... kiitos ..

P / s lelu auto on paristokäyttöinen .. (voi anturia käytetään? Jos voi,
millaisia anturi?)

Kiitos ...
Last edited by jjd58 on 07 toukokuu 2006 7:36; edited 2 kertaa yhteensä

Entä linja-seuraava?Käyttää optiset anturit pitämään auton valkoisen linjan päällä

http://elm-chan.org/works/ltc/report.html

Jos vain tarvitsee yhden puolestaan, voit käyttää samaa periaatetta, viiva maahan optinen sensori havaita se.Käytä valkoista mustalla tai päinvastoin, jotta havaitseminen helppoa.

FoxyRick.

Hei,

Toinen optinen anturi "ajatus olisi käyttää optisia koodauslaitteista on pyörät ja mikro tietää tarkalleen, mitä kantaa aina pyörä
tuumaa onko sen ehdoton kooderi tai incremental, ei ole todellakaan väliä.Incremental vain mittaa nopeuden ja suunnan kunkin pyörän.Voisit käyttää sesors / mikro valvoa nopeutta jokaisen pyörän, ja sen avulla on puolestaan 90 astetta, melko tarkasti.

Muu kuin, että sinun tarvitsisi paikallaan viite (jotain, jota ei ole lelu auto) kuten rick ehdotti.

solution would be a hall sensor, to use the earths magnetic field as a reference.

Oletan, äärimmäinen
ratkaisu olisi hall-anturi, käyttää maalajeista magneettikentän kuin viittaus.Voit saada nämä anturit riittävän herkkiä jonkin verran, ja hieman älykkyyttä, teille, että se muuttaa autosi.
Vaikka se on vain todella lelu, joka voidaan sijoittaa mihin tahansa.Mainitsitte "risteykseen" niin oletan tämän lelu on sijoittaa myös "seurata" tai "tie", jossa tapauksessa ollessa viite ei olisi vaikea panna täytäntöön.

Onko auto yksi'2 Alumiinivanne "ajaa?Tämä on kääntää,
voisitteko yksinkertaisesti on kaksi moottorit menevät eri suuntiin, jotta se voi puolestaan paikan päällä.Tai se on ohjausmekanismin muistuttavat todellisia autoja?(vuorotellen kaariminuutin)?Entinen tekisi elämästä helpompaa, koska se pysähtyy, muuttuu paikan päällä, sitten käynnistyy uudelleen.Viimeksi mainittu edellyttää auton aloittaa kääntämällä on kohta ennen kulmassa.

Olen aina täynnä ajatus on,
että useimmat hyödytön, mutta ya koskaan tiedä.

Terveisin,

BuriedCode.

kyllä .. auto liikkuu jonkin seurata tarkka käännekohta ja Pysähdyspaikka.Auto on'2 Alumiinivanne "ajaa ..Kiitos FoxyRick ja BuriedCode on huomionarvoista, neuvoja ja ideoita ... cheers ..

i tarkoituksena on käyttää pic16f877a Minulla on täysin suunniteltu koodi. pm minua koodi

Voit suunnitella piirin molemmat ja ilman mikro_Olen suunnitellut kahdella autolla joista ensimmäisessä käytetään kirkas LEDien ja valodiodin ja toinen käyttäen Ultraäänidignostiikka lähettimen ja vastaanottimen, mitä olet kiinnostunut?
jos on päättänyt olla käyttämättä mikro sitten tarvitset anturi, vertailutehdas ja sillan piiri kääntää moottorin molempiin suuntiin.jos päätti työskennellä mikro sitten vertailutehdas osa voidaan käyttää tietokoneohjelmaa, sinun on päätettävä

tietenkin anturi voidaan käyttää ..käyttää IR LEDit ja IR recevier kuten anturit ...
käyttää Stepper moottori kuin ohjausavun ..kun se saavuttaa kiinteän risteykseen havaita käyttämällä IR-anturi tai jos sen kiinteän matkan käyttö counter ja nopeutta auton u voidaan laskea aika, joka kuluu saavuttaa paikka ja tehdä Stepper kääntyä 90degreee usign mikro-että parempi ..Terveisin
Shankar

hyvin:
Voit käyttää optiset anturit stoping auton, mutta se on vain appicable kun u jo käytössä tunnistimet nivigate autojen jos u halua pysäyttää auto tietyn etäisyyden voit tehdä sen aika vektori
Arvaa nopeus ja laskea aika, joka kuluu päästä yli, jos se on sijaintipaikassa paikka ajastinohjelmaa u voi tehdä sitä ilman mikro mutta jos u osaa käyttää sitä niin se on preffereable.

Haluat lopettaa välttämiseksi este?
jos on, niin voit käyttää ultraääni-tai infrapunayhteyden kautta.
sinun on päätettävä.
et ole kertonut mitään mikro vielä.
jos et hankkeen vain sanoa niin, jos ei, ja tarvitset apua, mitä sinä odotat

Tämä aihe oli lähetetty 1 vuosi sitten,
uskon jjd58 ei hankkeen ei tarvitse auttaa enää: s

Millainen moottori käytät?Stepper moottori?Jos vastaus on kyllä, voit kääntää 90 astetta yksinkertaisesti pyörivät vain 1 pyörä ja pitää toinen paikallaan.

Voit suunnitella piirin molemmat ja ilman mikro_Olen suunnitellut kahdella autolla joista ensimmäisessä käytetään kirkas LEDien ja valodiodin ja toinen käyttäen Ultraäänidignostiikka lähettimen ja vastaanottimen, mitä olet kiinnostunut?
jos on päättänyt olla käyttämättä mikro sitten tarvitset anturi, vertailutehdas ja sillan piiri kääntää moottorin molempiin suuntiin.jos päätti työskennellä mikro sitten vertailutehdas osa voidaan käyttää tietokoneohjelmaa, sinun on päätettävä

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back