Kuinka pysäyttää IC TCA785 kun ylivirta vuonna galvanoimalla

T

tinhthanthep

Guest
Teen galvanoimalla kone. Käytän 3 IC TCA785 hallita vaihe sillan tasasuuntaaja 6 tyristorit. Haluan pysäyttää koneen kun ylivirtasuoja. Kone palautuu jälkeen sammuttaa ja säätää äänenvoimakkuutta takaisin 0-asentoon. voisi joku auttaa minua kaavamaisen? Suurkiitokset!

Paras ratkaisu on: käytä yksi Hall virtasensorin "LEM" mitata tasavirtaa eristyksissä. paikka Alipäästösuodin (RC) ja vertaa sitä, niin voit poistaa TCA785 vuonna asuttavat pin tai käyttämällä Integrator + vertailuryhmässä + nollaa rele alas ohjausjännite on TCA785. Olen käyttänyt tätä ratkaisua DC moottorin ohjaus.

Tämä on yksinkertaisin muoto ratkaisuni. käyttö on sopeutettava sen kanssa piiri.

Tässä on kaavamainen. Mitä mieltä olet siitä? Onko se oikein? Kiitos!

Tässä on muokattu kaavamainen. Mitä mieltä olet siitä?

[Quote = tinhthanthep] Teen galvanoimalla kone. Käytän 3 IC TCA785 hallita vaihe sillan tasasuuntaaja 6 tyristorit. Haluan pysäyttää koneen kun ylivirtasuoja. Kone palautuu jälkeen sammuttaa ja säätää äänenvoimakkuutta takaisin 0-asentoon. voisi joku auttaa minua kaavamaisen? Kiitoksia! [/Quote] Voitko lähettää minulle chematic kaavio 3 IC TCA785 hallita vaihe sillan tasasuuntaaja 6 tyristorit.

Teen galvanoimalla kone. Käytän 3 IC TCA785 hallita vaihe sillan tasasuuntaaja 6 tyristorit. Haluan pysäyttää koneen kun ylivirtasuoja. Kone palautuu jälkeen sammuttaa ja säätää äänenvoimakkuutta takaisin 0-asentoon. voisi joku auttaa minua kaavamaisen? Kiitoksia!
Voiko joku lähettää minulle 3 IC TCA 785 .. 6 SCR ohjaus CCT tai oikeammin tyyppi 3 pH ohjaus CCT .. Lähetä minulle tähän viestiketjuun tai tnp.de.silva @ gmail.com Kiitos TNP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back