kuinka suunnitella eriaikaisesti lukea ja kirjoittaa rekisteriin

F

floatgrass

Guest
Hei, kaikki
Haluan eri kellon verkkotunnuksen lukea ja kirjoittaa rekisteriin file.How voin käsitellä kanssa metastablility ongelma?

kiitos!

Oletan, voit tuplata Kello ohjaussignaaleja käytetään lukea / kirjoittaa, joka välttää metastability ongelma.

Hei,

Voit kirjoittaa ja lukea muistikortin kanssa, jotta vältettäisiin metastability ehto seuraavasti

write_clk <= CLK;
read_clk <= ei write_clk;

kiitos kaikille vastauksen.

Minun hakemus on
CPU kirjoittaa ja lukea tietoja kokoonpanotietoja rekisterissä noin kello taajuus, mutta laitteisto moottori käyttää näitä määritystietoja syöttää signaaleja.

1 kaksinkertaisen kellon varten ohjaussignaaleja nämä ohjaussignaaleja myös kirjoittaa ja lukea avulla, ei osoite-, data-bussit?

2 muistin järjestelmä on hyvä valinta, mutta minun kirjoittaa signaali on osoite bussit, mutta lukea rekisteri ei tarvitse käsitellä,
haluan vain liittää näihin rekistereihin tietoja minun laitteita kuin input-signaalia.

3 FIFO järjestelmä ei ole käytössä tässä tapauksessa, koska se ei pysty tarjoamaan random access.

Ehkä kädenpuristus on parempaa suunnittelua, voit kirjoittaa tiedot yhdellä kellon ja syntyy lippu ilmoittaa tiedot ovat valmiina lukea, luetut signaali lukea tietoja kanssa synkronoituina lippua.ja vise versa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back