Kuinka tehdä dongle

M

msadek_eng

Guest
Tein ohjelmisto ja minun täytyy tehdä suojaa sitä, joten minun täytyy kopiosuojamoduulilla tietokoneeseen USB, minulla on hyviä kokemuksia ucontroller OHJELMOINTI joten joku ohjaa minua

Hei, sinulla on monia eri tapoja ratkaista ongelma, mutta ensin täytyy tietää, mitä tarvitset. Tarvitsetko lukita ohjelmisto PC vai ei? Yksinkertainen tapa on lähettää salattuja merkkijonon dongle sovitin pitäisi purkaa kirvelee, tehdä joitakin käsittelyssä ja käännyn teidän vastaan salattu merkkijono. Jos tulos on oikea ohjelma tulisi käynnistää. Google voit löytää monia salausalgoritmit.

Mielestäni paras tapa suojella ohjelmistoja on ohjelmiston avulla locks.for Voit esimerkiksi käyttää joitakin ohjelmia, jotka salaa sinua exe koodin avain joka ei elimistö ei pysty dicompile sitä, ja jos lähettää avaimen käyttäjä sitten käyttäjä voi käyttää ohjelmistoa. tiedät jos käytät dongle hakkerit voivat purkaa koodin ja sitten understad mitä teet ja miten voit tarkistaa dongle ja sitten he voivat Pach koodisi helposti.

dongle on yksinkertainen tapa vain käyttää PIC-mikro, jossa on USB-liitäntä ja käyttö LVP piirre se enemmän kerron teille myöhemmin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back