Kuinka tehdä järjestelmätason simulaatiot?

A

amic

Guest
En koskaan työskennellyt ylhäältä alas menetelmä. Saapa nähdä miten tarkalleen speksit OP AMP voidaan päättää perustuu järjestelmään sisältävään OP AMP. Kukaan ei saanut mitään hajuakaan? Onko järjestelmätason simulointien saatavilla poljinnopeuden ADE tai Agilent ADS tai Täytyykö Matlab / systemview siihen?

Verilog-tai Matlab Simulinkare hyvä järjestelmätason simulaatioita.

Kyllä, Verilog-ja Matlab-Simulink ovat erittäin hyviä työkaluja juosta ylös simulaatio, mutta jos Matlab Simulink suorittaa simulointi, mielestäni miten malli accuarcy AMP on iso ongelma. Miksi ei upottaa amp järjestelmään ja ajaa top-leval simulointi suoraan? BG, [quote = analoger] Verilog-tai Matlab Simulinkare hyvä järjestelmätasolla simulaatioita. [/Quote]

[Quote = philipwang] Kyllä, Verilog-ja Matlab-Simulink ovat erittäin hyviä työkaluja juosta ylös simulaatio, mutta jos Matlab Simulink suorittaa simulointi, mielestäni miten malli accuarcy AMP on iso ongelma. Miksi ei upottaa amp järjestelmään ja ajaa top-leval simulointi suoraan? BG, [quote = analoger] Verilog-tai Matlab Simulinkare hyvä järjestelmätasolla simulaatioita. [/Quote] [/quote] Ennen kuin työskentelet korttelin ADC, simulointi pitäisi tehdä, eikö? Simulaation aikana, kunkin lohkon spec syntyy, eikö niin? Thanks.

On joitakin kirjoja tai papereita keskustella Matlab Käyttö analoginen piiri ja siihen liittyvät mallinnus piirielementti kuten OPAMP jne. Voit etsiä tämän hallituksen ja selvittää näitä materiaaleja.

Yritin VHDL-AMS tai Verilog-AMS, he molemmat ovat suuri etu silloin, kun käsitellään ylhäältä alas muotoilu, että voit aloittaa korkean tason käyttäytymisen kuvaus alas transistori tason simulointi samassa sovelluksessa (AdvanceMS päässä Mentor, Smash , SystemVision, Simplorer) ... Voit jopa sekoittaa eri abstraktio: esim. teidän AMP on transistorin tasolla ja teidän ADC on käyttäytymisen tason ... Katso asiakirjan liitteenä on esimerkki.

Tapaan saman kysymyksen En tiedä miten järjestelmät tasosuunnittelun PLZ, joku voi esittää noin yksinkertainen esimerkki

Minulla on myös sama ongelma, antakaa minulle esimerkki siitä verilog-, kiitos

Kyllä, voimme tehdä Matlabin, mutta en koskaan tehnyt sitä. Olen kiinnostunut tietämään sen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back